2020-06-23, 18:09
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Det har jo allerede blitt skrevet masse fantasifulle teorier her om hva som kan ha skjedd,hvorfor er det sånn at noen ikke lenger tør å skrive sin egen teori her?
Trodde det var det som var poenget med denne tråden?
Blir mer underholdning om ulike teorier kommer her da!
Kjør på!
Kanskje jeg skriver min en dag også n.b. Visse tema har vist seg å være tabu å ta opp,så mulig det er grunnen?
Ok, har tenkt litt. Har bestemt meg for å poste teorien. Om noen dager.
Citera
2020-06-23, 18:11
Medlem
Jeg fatter ikke at alle her tror det er TH, som er gjerningsmannen.Jeg var lenge på det sporet selv, men har ombestemt meg. Unntaket er hvis drapet er begått i affekt da kan noe rime, men blir mer og mer som ikke rimer i mine øyne. Blant annet at TH er så dum at han engasjerer medhjelpere.
Jeg tror ikke han er så dum.
Jeg forstår heller ikke at ingen reagerer på at politiet ikke har giddet og sjekke "Irene" sitt tips. Klart politiet kan sitte på opplysninger om at Irene ikke er troverdig.

Men min oppfatning er klart at politiet har tunellsyn her, uavhengig av Irenes opplysninger. Irene har stått frem med navn og alt, likevel gidder altaå ikke politiet engang å sjekke opplysningene hennes.
Hvis det ikke kalles tunellsyn vet ikke jeg.
Citera
2020-06-23, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Men han syntes ikke at det var greit at de undersøkte i Sloraveien. Da satte han hardt mot hardt, men tapte. Og til slutt fant de skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt.
Ja, helt genialt av politiet. De fant ut at AEH ville skilles for 6 år siden. Politet har fremlagt ett nytt bevis til. Vedder 90 daler på at det blir henleggelse i oktober.
Citera
2020-06-23, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Mulig Holden ikke er så lysten på å se retningen saken kan ta hvis lagmannsretten vurderer nye bevis...?

Ja, det kan hende at det er noe i det.
Citera
2020-06-23, 18:16
Medlem
Citat:
De sjekker jo alle tips. Også denne vinrøde BMW X3 har de sjekket ut.

Nei de har ikke det, det viser jo reportasjen i Tv2 helt klart. Politiet har taushetsplikt, men den er ikke så bundet at de ikke kan fortelle publikum hva Irene så, uten å nevne navn At de holder tilbake en slik opplysning då familien selv må gå ut med historien er mistenkelig.

De har vist bilde av disse to mennene som går forbi Futurum, hva er i såfall årsaken til at de ikke går ut og etterlyser denne bilen tro?
Tunellsyn.
Citera
2020-06-23, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ja, helt genialt av politiet. De fant ut at AEH ville skilles for 6 år siden. Politet har fremlagt ett nytt bevis til. Vedder 90 daler på at det blir henleggelse i oktober.

De har nok mere enn hva de oppgir til media. Ja, har forstått det sånn at du håper at han ikke blir dømt.
Citera
2020-06-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Vet du at tips ikke blir sjekket ut? Jeg mener du tar feil der.

Hva mener du med det? Om jeg ikke vet at tips ikke blir sjekket ut?
Citera
2020-06-23, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Nei de har ikke det, det viser jo reportasjen i Tv2 helt klart. Politiet har taushetsplikt, men den er ikke så bundet at de ikke kan fortelle publikum hva Irene så, uten å nevne navn At de holder tilbake en slik opplysning då familien selv må gå ut med historien er mistenkelig.

De har vist bilde av disse to mennene som går forbi Futurum, hva er i såfall årsaken til at de ikke går ut og etterlyser denne bilen tro?
Tunellsyn.

Reportasjen sier jo ikke noe om de etterforskningsskritt som politiet tok.
Hvorfor sammenlikner du bilen med futurum-mennene? Bilen har jo ikke vært fanget på kamera utenfor Futurum.
Du mener at politiet har holdt tilbake denne opplysningen slik at ingen vitner skulle melde seg, og dermed kunne kjøre på mot TH?
Citera
2020-06-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsmannen2
Finner de eventuelt noe der (som jeg tviler på) må det være plantet for å ramme TH. Heller nok mer på at det er rent psykologisk spill fra Politiets side.

Veldig enig med deg, har sjelden sett en slik agenda fra politiets side med lekkasjer i hytt og vær for å holde familien på pinebenken. Evnt.få TH til å innrømme noe han ikke har gjort.
Citera
2020-06-23, 18:25
Medlem
Citat:
Det ville ikke vært lettere å bare drepe henne hjemme med en brødkniv, og så gjemme kniven som er full av THs dna, mellom noe isolasjon på loftet, og så finner politiet kniven til slutt og pågriper TH?

Ja finnes iallefall masse bedre muligheter til å drepe uten å slippe og rigge dette opplegget.
Citera
2020-06-23, 18:28
Medlem
Citat:
Reportasjen sier jo ikke noe om de etterforskningsskritt som politiet tok.
Hvorfor sammenlikner du bilen med futurum-mennene? Bilen har jo ikke vært fanget på kamera utenfor Futurum.
Du mener at politiet har holdt tilbake denne opplysningen slik at ingen vitner skulle melde seg, og dermed kunne kjøre på mot TH?

Nei men bilen har vært sett av en kvinne som virker å være troverdig, har det noen betydning om bilen er sett på kamera eller av en person. Finnes mange muligheter å unngå kameraovervåking.
Eller mener du kvinner lyver?
Citera
2020-06-23, 18:28
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ok, har tenkt litt. Har bestemt meg for å poste teorien. Om noen dager.
Flott, spennende med nye, gjennomtenkte teorier...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in