Citat:
Ursprungligen postat av
karlkula12
Ja. Hög nivån. Prepubertala känsloyttringar i form hån och skratt i textform är enbart pinsamt. Finns gott om postare i tråden där jag inte skriver under om sakfrågan men som åtminstone kan uttrycka sig någorlunda i textform. Du är inte en av dem.
Om Covid-19 dödsfall registreras som just Covid-19 dödsfall även om dödsorsaken är en annan, vilket var själva grundfrågan, är således en värmebölja i sommar en faktor till att fallen av Covid-19 dödsfall kommer studsa till. Jag förstår inte hur detta kan vara argument?
Ni förtjänar att hånas. Allt detta handlar inte om diskussioner om tycke och smak. Det handlar om att folk dör.
Ingen tråd på flashback är som denna tråd. Ingen tråd som denna gästar skribenter som med deras oärliga och/eller naiva inlägg bidrar till massdöden som pågår i detta land.
Så just i denna tråd, folk som tillhör samma lag som du, är folk som ska föraktas. Av den enkla anledningen att med era inlägg hjälper ni till att makthavarna kan fortsätta med den katastrofala strategin som har skördat tusentals liv.
Så egentligen, jag hatar dig och alla som du. För ni har omedvetet eller omedvetet ett finger i ett fult spel som dödar en massa av dina egna landsmän. Snarare än att håna er önskar jag att ni låses in. För tillfälle får jag nöja mig med att håna er speciellt med tanke på de skrattretande och löjliga argument ni använder för att försvara den totala katastrofen som pågår.
Ha en (sämre) bra dag.