Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
Mange blir fanget inn av alle bombastiske påstander,det er litt skremmende å oppleve.
Bare det at du bombastisk påstår at denne x-svogeren aldri hadde noe som helst personlig motiv,for alt han kom med i podcasten -er jo tankevekkende.
Kun hans aller nærmeste kan vite sånt (og ikke alltid de en gang.)
Blir skeptisk til folk som er så bombastiske,og tydelig er sensasjons jegere -som er ute etter å være den første til å spre info. Det handler om troverdighet og pålitelighet -begge deler trenger man for å ha tillit til infoen du serverer.
Om kildene er kun naboer ,gml.kollegaer,venn av venn av bekjent,fjerne slektninger -så kan de ikke vite hva de involverte virkelig føler og kjenner. Altså f.eks. om det ligger personlige motiver i det de foretar seg.
Det er så skikkelig ekkelt å få mistanker om at politiet er enda verre enn jeg trodde,om en der gir deg info.Men poenget med det er uforståelig,så tror det ikke.
Slærvekjerringer finnes jo i begge kjønn,og i mange miljøer.
Fakta som er bekreftet, er det jeg trenger for å tro på påstander om andres indre liv.
Det mangler her.
Tror du skal være litt mer forsiktig før at du angriper på denne måten. Du kommer til å dumme deg loddrett ut for åpen scene, akkurat som de som angrep brukeren agvvv. Husker hvordan Havhest lagde en lang liste med sitat fra agvvv og prøvde å sette han til veggs. 2 andre som også gikk ganske langt. Men så kom det fram da i media det ene og det andre som viste at agvvv faktisk snakket sant. Bl.a dette med hyttetur og detaljer fra innsiden av huset, antall søsken osv osv. Alt stemte.
Jeg oppfatter det som at du er ei jente på kanskje rundt 14, og ikke har så mye erfaring med dine skriverier, så du får være litt unnskyldt. Jeg har vært her i 1.5 år nå på denne tråden, og jeg kan bare si som så mange andre her, Minnimus er en av de med aller størst troverdighet og integritet i denne tråden. Hun uttaler seg ikke som sikker med mindre at det er grunn til det.