2020-06-22, 20:10
Medlem
Det er ikke tvil om at luemannen har mistenkelig oppførsel og kan støtte en hypotese om at TH er uskyldig. Dette var ikke planlagt og hvis dette var en "plantet" mann ville det gjort mer synlig.
Citera
2020-06-22, 20:11
Medlem
Slettsnokens avatar
Enten tror man på kidnapping, da kan Futurum-mennene og Ås-bilen være aktuelle.

Ellers tror man på drap i huset, da er ingen av delene aktuelt. Jeg tror som politiet det siste.
Citera
2020-06-22, 20:15
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,at du skulle kjøre deg en tur å sjekke ved sl*raveien osv. Men disse pålitelige kildene du skriver om,som er dine informanter -kunne du ikke bare ha ringt til de,istedenfor å fysisk kjøre rundt der å snoke??
Får mer en følelse av at det meste du påstår du vet 100% sikkert,bare er nabo slarv og lign.
Om ikke,så kunne du ha gitt oss info. om hvilken forbindelse den informanten har til den indre krets i Hagen familien? Eller er det en i politiet som gir deg info.? kombinasjon?
Hei Nyvaaken

Jeg har deltatt på tråden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gått på tråden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder’ innsideinfo’ og spekulasjoner har blitt fremsatt.

Jeg tror ikke det er noen annen deltaker på tråden som over tid har hatt så høy «treffprosent» i sine opplysninger og antakelser på tråden som Minniemus. Hun har åpenbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lørenskog-traktene).

Foreslår at vi lar det være med det. Det er eksempler på andre deltakere på tråden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som følge av sitt engasjement på tråden.
Citera
2020-06-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enten tror man på kidnapping, da kan Futurum-mennene og Ås-bilen være aktuelle.

Ellers tror man på drap i huset, da er ingen av delene aktuelt. Jeg tror som politiet det siste.

Og noen tror på den objektive part (domstolen), altså at TH ikke står bak.
Citera
2020-06-22, 20:27
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Og noen tror på den objektive part (domstolen), altså at TH ikke står bak.
Noen tror ikke på tilfeldigheter.
Citera
2020-06-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja slik du formulerer det kan det absolutt se lite ut. Men det kan nok være mer her. Og hva hvis papirene var godt gjemt av AE? Vet vi hvor de er funnet?

At hun har laget noen papirer på egenhånd tilsier uansett ikke at mannen har drept henne, for å si det enkelt. Men skjønner at politiet ønsker å bruke det som ingrediens i spikersuppen,for all del.
Citera
2020-06-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Noen tror ikke på tilfeldigheter.

Det hjelper så lite.
Citera
2020-06-22, 20:30
Avslutad
https://www.tv2.no/a/11511362/

Citat:
Bistandsadvokaten til Anne-Elisabeth Hagen, Gard André Lier, sier at han vil følge opp sporet.

– Jeg synes observasjonen er svært interessant. Hvis den er riktig, er det absolutt en opplysning som kan medføre at saken må ses i et annet lys enn der den nå står.

– Mener du har politiet har gjort for å komme til bunns i dette sporet?

– Det er litt for tidlig å si om de har gjort nok, men jeg kommer til å be om redegjørelse over hva som er gjort til nå og hva som er status i etterforskningen rundt vitneobservasjonen, sier Lier.
Senast redigerad av Havhest 2020-06-22 kl. 20:39.
Citera
2020-06-22, 20:30
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Hei Nyvaaken

Jeg har deltatt på tråden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gått på tråden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder’ innsideinfo’ og spekulasjoner har blitt fremsatt.

Jeg tror ikke det er noen annen deltaker på tråden som over tid har hatt så høy «treffprosent» i sine opplysninger og antakelser på tråden som Minniemus. Hun har åpenbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lørenskog-traktene).

Foreslår at vi lar det være med det. Det er eksempler på andre deltakere på tråden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som følge av sitt engasjement på tråden.

Om det er en konkurranse om treffprosent her,så. Kan forstå om en har fått ubehagligheter privat ja,om den blir avslørt.
Det er for noen viktigere å forstå sammenhengene enn for andre her inne.
Om kilder er totalt pålitelige og sannferdige,så får jeg ikke det til å henge sammen om de ikke informerer politiet direkte bare.
Citera
2020-06-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Politiet fikk tillatelse til skjult etterforskning fra sommeren 2019. Det tyder vel på at de fra det tidspunktet har hatt som hovedhypotese at TH er skyldig?

Feil etter min mening, tyder på at hovedhypotesen var TH lenge før sommeren 2019. Er grunn til å anta at skjult etterforskning er noe som ikke bestemmes sånn over natta men over lengre tids etterforskning.
Citera
2020-06-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Hei Nyvaaken

Ja, derfor bør ikke de som ikke ønsker å oppgi kilder eller hvor de har info fra, skrive det her. Man kan ha fått vite ting i en fortrolig samtale, og man kan bli gjenkjent, dvs det kan bli forstått hvem man er. Det er mange lesere på dette forumet.
Citera
2020-06-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,

Spar deg Nyvaaken, dine angrep på Minnimus er fullstendig bomskudd.
Nylig forsøkte Gina33 seg på med det samme lavmålet som du bidrar med her.

Minnimus er en av de mest verdifulle skribentene med sine saklige og faktabaserte innlegg.
Senast redigerad av Jayce 2020-06-22 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in