Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,at du skulle kjøre deg en tur å sjekke ved sl*raveien osv. Men disse pålitelige kildene du skriver om,som er dine informanter -kunne du ikke bare ha ringt til de,istedenfor å fysisk kjøre rundt der å snoke??
Får mer en følelse av at det meste du påstår du vet 100% sikkert,bare er nabo slarv og lign.
Om ikke,så kunne du ha gitt oss info. om hvilken forbindelse den informanten har til den indre krets i Hagen familien? Eller er det en i politiet som gir deg info.? kombinasjon?
Hei Nyvaaken
Jeg har deltatt på tråden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gått på tråden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder’ innsideinfo’ og spekulasjoner har blitt fremsatt.
Jeg tror ikke det er noen annen deltaker på tråden som over tid har hatt så høy «treffprosent» i sine opplysninger og antakelser på tråden som Minniemus. Hun har åpenbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lørenskog-traktene).
Foreslår at vi lar det være med det. Det er eksempler på andre deltakere på tråden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som følge av sitt engasjement på tråden.