Citat:
Ursprungligen postat av
pittsmurfen2000
Om du läser FUP kan du se att han bland annat fantiserat om att just stycka henne och knulla varje del. De hade även sex på en kyrkogård.
Tyvärr, kan man inte utesluta det.. HELT sjukt är det såklart och inget jag fantiserar om. Det är en logisk slutsats.
Du/ni två (och några flera i tråden) har ju givetvis rätt i att fundera och skriva teorier etc och vi kan inte utesluta att så kanske orsaken är. Men vi lär nog inte få veta sanningen i varje fall.
Men du förstår nog min tanke kanske? Att även om det kan vara orsaken så blev inläggen - väl magstarka - att dra upp och i och med beskrivningar av andra mördare och nekrofilers illdåd och gärningar. Man mår mår illa på bara tanken av det ...
Och visst har jag läst FUP och om sms-konversationerna och om att T ville ha sex på kyrkogårdar och annat knepigt. Jo det har jag. Men eftersom detta sociala forum är stort och det kan ju faktiskt finnas både vänner och anhöriga - som kan finnas här inne - så tyckte jag att vi kanske borde inte utveckla fullt så detaljrika och makabra detaljer av vissa saker. Eller andras illgärningar.
För DERAS skull bör vi nog tänka på (emellanåt ibland) att vi pratar om en úng flicka som har blivit mördad och skändad och av hänsyn och respekt för dessa personer (vänner och anhöriga och framförallt Wilma själv) inte skriva i detalj sådana saker. Teorier och tankar och idéer/uppslag och förslag om vad som har hänt har vi många - men det viktiga just för nu är väl att försöka komma på VART är Wilmas kropp, inte varför han sparade en kroppsdel ... kanske. Det var endast det jag ville få fram!
Själv sitter jag och funderar på hur de har haft det/har det - denna Midsommarhelg som i normala fall skulle ha varit en festlig och rolig helg som det brukar vara. Om W hade varit i livet och kanske hade träffat sin familj. Ätit gott och skrattat, bundit en krans för håret, lekt med syskonbarn och kanske badat och grillat. Men så vare sig är det eller ser ut nu och de anhöriga och hennes vänner kommer för alltid att undra: Vad hände? Led hon mycket innan hennes kropp sa stopp och hon avled? Vad hände sedan? Och framförallt: Vart ÄR hon? Kommer hon någonsin hem så att de får begrava hela henne? Fruktansvärt för de anhöriga och vi kan väl gemensamt försöka tänka på vart ÄR hon? Så hon kan få en begravas och finnas på ett och samma ställe. Tycker jag.
Fridens!