Citat:
Ursprungligen postat av
anetor
Du kan lägga MVM helt åt sidan. Läs om hela händelseförloppet med MVM och tidsaspekterna, samt vad som konstaterades vid mordplatsen. Ge mig en trovärdig förklaring hur mordet kan ha gått till med MVM som gärningsman.
Nu var det Jokermanen jag svarade, som är mer och mer övertygad att MVM kan vara mördaren.
Varför ifrågasätter du inte Jokermannens inlägg?
Jokermannens inlägg
MVM kan mycket väl ha suttit bakom B-p:et efter det att MVM hade slagit ihjäl BO:et, MVM kan ha suttit där i minst en timme och i lugn och ro druckit ur sina ölburkar som MVM hade med sig i sin påse. Sedan efter en timmes tid knycklade MVM ihop sina urdruckna ölburkarna och stoppade ner dom i sin påse.
MVM kan sedan ha raglat ? eller promenerat mycket sakta utmed motorvägen och i bland stannat upp för att göra sina behov, MVM kanske hann med att gå några kilometer från BP:en innan B-bils-mannen upptäckte MVM utmed motorvägen ?
Jag är mer och mer övertygad om att MVM är den verklige GM som slog ihjäl BO:et bakom B-p:et ... men sedan skall jag låta det vara osagt om MVM hade huvamannen som sin medhjälpare. Jag tror i alla fall att det är mycket troligt att huvamannen på något sätt var inblandad i mordet på BO:et.
Mvh/ @JokerMannen