Avsnittet idag (17 juni) var bra!!
Deltagarna var: Robin Berglund, Petter Bristav, Sebastian Jrpehag, Isak Wahlberg, Sebastian Mattson, Viktor Carlsson.
Vilken frisk flkt att avsnittet spelades in utan Martin Soneby! Robin r kanon som programledare och gillar hur rapp han r. Riktigt roligt att hra Petter igen, lskar hans skratt. Isak kommer med s bra instick. Sebastian Mattson och Viktor Carlsson vet jag inte om jag har hrt tidigare (kanske ngot avsnitt?), men de var ocks uppskattade och hade bra dynamik med vriga deltagare. Jrpen var sklart med som vanligt, men nr det r bra samspel och dynamik i podden s hinner han knappt med (fr mycket droger?), s han satt mest tyst i bakgrunden, vilket ocks var uppskattat.
Avsnittet fr 4,5 pong av 5 mjliga.
Hll undan Martin mer regelbundet, kanske ngon dag i veckan. Det blir mer intressant nr den buffeln inte alltid r med och styr, och tittar p YouTube-klipp.
Bra hanterat med Jrpis ocks. Samma strategi hade de i torsdags 11 juni, d de hade med:
Isak Wahlberg, Jonathan Tengwall, Jonas Strandberg, Jonathan Rollins, John Gillberg, Sebastian Jrpehag, Simon Grdenfors, Thomas Eriksson. Likt den gngen, s blir det s mnga andra mer rappa rster, att Jrpis hamnar utanfr och inte hinner med. S fortstt att frska placera Jrpis i de avsnitten med personer som r tighta, s att han inte fr s mycket utrymme. Dock r han ju med i nstan varje gng, s jag frstr ocks att det blir svrt att uppn det helt. Helst hade jag velat ha ett avsnitt i veckan d de dliga personerna kan koncentreras till (Jrpis, Kathryn LeRoux, My Gudmund, Clara Kristiansen). Men om nu Jrpis tvrt ska vara med jmnt, s kan man frska dmpa skadan lite i alla fall.
Dagens gster rankade:
- Dagens king: Petter Bristav,
- Aristokrati: Robin Berglund, Isak Wahlberg.
- Uppstickare med grym potential: Sebastian Mattson och Viktor Carlsson.
- Avsnittets fjrt: Sebastian Jrpehag
Hller ni med om rankingen?