2020-05-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Hade hotellfest med mina vänner och vi hade 3 tjejer där,ena kom dit för min skull och de andra 2 knullade med nästan alla mina kompisar och jag satte på ena tjejen av de två. Det ingen visste var att jag hade bokat ett eget rum och tog dit den tredje tjejen som var kär i mig och hon frågade om jag hade knullat någon av de andra tjejerna, självklart sa jag nej och satte på henne med den andra tjejens fittsås på kuken. Måste tillägga bara att den här tjejen hade en riktig skön fitta, len och saftig.

Den andra tjejen av de 2 som jag satte på ringde mig efter några månader och jag satte på henne på tunnebaneperrongen med utsikt mot centrum.

Man var ung och vild då.

Inte lätt att hänga med vem som är vem och hur många du faktiskt satte på osv... Herregud...
Citera
2020-05-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Nej inte det minsta, inte ”blod” syskon. Vi gjorde lite annat när vi var yngre men orka riskera hatstormen kring ålder/byxmyndig och hela den biten om man skriver om det.

Fast din mamma som du smygfilmade var din riktiga mamma?
Citera
2020-05-16, 22:57
Medlem
Jag slickade min syster en gång. Jag var då 20 och hon 29. Blev att jag tog in snoppen i henne lite också (in och ut, kanske 3-4 gånger). Hon runkade av mig sen lekte vi med dildos i både mig och henne.
Ja det var väl det längsta jag har gått skulle jag tro. Detta hände dock under påverkan av droger.
Citera
2020-05-25, 03:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Slicka stjärt tycker inte att det är så konstigt ganska mysigt med tungan i rumpan på en snygg tjej

Du kan lika gärna slicka hennes föräldrars stjärtar med eftersom den "snygga" tjejen är skapad av bådas dna
Citera
2020-05-25, 09:23
Medlem
Lagt upp bilder på min fru som hon skickat till mig, både på bara henne och på när hon fått kuk av andra män.
Citera
2020-05-26, 13:31
Medlem
Onan-erarens avatar
Knullade morsan till ett av mina ex några gånger samt väninnan till exets mor, fast då hade exet å jag gjort slut. Det var dock inte exet som är mor till min son utan ett senare ex.
Citera
2020-06-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunnyD
Blev att jag tog in snoppen i henne lite

Hur gammal sa du att du var, 9 år eller?
Citera
2020-06-13, 15:14
Medlem
orrecrists avatar
Pissat på tjejer. Strypt en tjej medvetslös engång för hon ville det.

Delat fitta anal mun med andra killar samtidigt trots att jag inte tänder på killar.
Citera
2020-06-19, 07:37
Medlem
Som lärare på en trafikskola på sommaren träffar man många unga tjejer.
Vissa kom direkt från stranden med bikini och t shirt på sig.
Vissa kåta som messmör.
Det hände att vi tog en sväng till en lugn skog för lite ’intensivträning’.
Det var tiden!
Citera
2020-06-25, 16:16
Medlem
Smakat på en killes kiss en gång, golden shower. Jag 24, han 20.
Fest typ 10 år sedan med antalet killar från qruiser, alla möjliga åldrar dock ingen över 28, om jag minns rätt. Smakade på runkbulle, vilket vi körde efter klassiska snurra flaskan. Vilket jag tidigare trodde bara var skröna. Var besvärligt, en av killarna som hade bidragit till bullen var jag inte attraherad av alls, så var jättekrångligt att undvika att äta i närheten av där han "befläckat"
Senast redigerad av LoketeGo 2020-06-25 kl. 16:19.
Citera
2020-06-25, 18:02
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Som lärare på en trafikskola på sommaren träffar man många unga tjejer.
Vissa kom direkt från stranden med bikini och t shirt på sig.
Vissa kåta som messmör.
Det hände att vi tog en sväng till en lugn skog för lite ’intensivträning’.
Det var tiden!

Messmör?

Hur hanterade du timdebiteringen? Var en körlektion 40 eller 60 min? Var det större procentandel av dessa unga tjejer som kuggade på uppkörningen än de som inte idkade sexuella aktiviteter under körlektionerna? Kan du dra några trafikpolitiska slutsatser av händelserna?
Citera
2020-06-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hstd74
Hur gammal sa du att du var, 9 år eller?

Har du svårt med läsförståelse och siffror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in