2020-01-28, 22:12
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Hoppas du gick till akuten. Sånt där kan sluta illa annars.
Tror att kameran petades in för långt i ventilen och inget annat
Citera
2020-02-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Kul tråd,
- Monterade en pencam för några år sedan i ventilen i vårt badrum, fångade efter några försök lillasyster (13år) när hon onanerade i badkaret och ytterligare några försök så var det mamma’s tur. Roliga upphörde när kameran petades in för långt och jag inte kunde få ut den.

- Dejtade en tjej vars mamma trodde hon var en ängel och pryd, vilket inte stämde. Filmade denna tjejen när hon stod på knä och sög mig och flera gånger tjatade och bönade om att ”snälla knulla mig i röven, snälla jag vill bli tagen analt”. Tog henne analt och filmade även det. Vid tillfälle när jag skulle hjälpa mamman att fixa bilderna från hennes telefon till hennes dator så la jag in denna filmen bland hennes bilder. Nästa gång mamma ringde dottern så sa tjejen efteråt ”fan va hon lät sur och kort i tonen”

FÖRTYDLIGANDE: Pencam petades in för långt i ventilen och blev kvar där.

Kom på en sak omoralisk händelse till med samma lillasyster fast då 17år. Lånade min lägenhet för övernattning pga av nyårsfirande, hon kom hem i armkrok ledd av två av hennes vänner full som bara den, spydde ner min toalett och däckade på min soffa med jacka och allt. Först tänkte jag va snäll så tog av jacka och skor, sen tröja och byxor eftersom de var kräk på de. Sen tog jag av rubbet och la allt i en hög på golvet så hon skulle tro de var hon själv som tagit av det. La henne som ett X på soffan, tömde mig över hennes mage och lite på hennes icke ansade kön, och la sen filt över henne. Och gick och la mig. Morgonen efter mådde hon som man gör när man är bakis, gick och duschade och skämdes för hon kommit hem kanonfull och spytt ner min lägenhet.
Citera
2020-02-07, 09:35
Medlem
Citat:
FÖRTYDLIGANDE: Pencam petades in för långt i ventilen och blev kvar där.

Kom på en sak omoralisk händelse till med samma lillasyster fast då 17år. Lånade min lägenhet för övernattning pga av nyårsfirande, hon kom hem i armkrok ledd av två av hennes vänner full som bara den, spydde ner min toalett och däckade på min soffa med jacka och allt. Först tänkte jag va snäll så tog av jacka och skor, sen tröja och byxor eftersom de var kräk på de. Sen tog jag av rubbet och la allt i en hög på golvet så hon skulle tro de var hon själv som tagit av det. La henne som ett X på soffan, tömde mig över hennes mage och lite på hennes icke ansade kön, och la sen filt över henne. Och gick och la mig. Morgonen efter mådde hon som man gör när man är bakis, gick och duschade och skämdes för hon kommit hem kanonfull och spytt ner min lägenhet.
Jag förstår nu mera av när man säger att de inte pratar längre med syskon eller släktingar VERKLIGEN....
Citera
2020-02-07, 22:50
Medlem
Stått utanför tjejernas omklädningsrum och väntat på att någon ska passera in eller ut så att dörren öppnas och man kan se in i några sekunder.
Citera
2020-02-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodbronze
Stått utanför tjejernas omklädningsrum och väntat på att någon ska passera in eller ut så att dörren öppnas och man kan se in i några sekunder.
Nähä ! Det var det värsta fick du sitta inne för det?
Citera
2020-02-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Nähä ! Det var det värsta fick du sitta inne för det?

Klarade mig
Citera
2020-02-08, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Jag förstår nu mera av när man säger att de inte pratar längre med syskon eller släktingar VERKLIGEN....

Vi pratar typ varannan dag, bor på samma gata och barn i samma ålder som ofta leker med varann.
Citera
2020-02-08, 08:32
Medlem
Citat:
Vi pratar typ varannan dag, bor på samma gata och barn i samma ålder som ofta leker med varann.

Det var längesen alltså? Du bör ju må riktigt dåligt över dina val du gjorde eller? :O
Citera
2020-02-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Det var längesen alltså? Du bör ju må riktigt dåligt över dina val du gjorde eller? :O

Nej inte det minsta, inte ”blod” syskon. Vi gjorde lite annat när vi var yngre men orka riskera hatstormen kring ålder/byxmyndig och hela den biten om man skriver om det.
Citera
2020-02-08, 16:13
Medlem
Citat:
Nej inte det minsta, inte ”blod” syskon. Vi gjorde lite annat när vi var yngre men orka riskera hatstormen kring ålder/byxmyndig och hela den biten om man skriver om det.

Jahaaaa jag trodde ni var riktiga syskon liksom! 😅 Huvva, då förstår du min reaktion kanske.

Aja, då är det väl lite mer ”ung och dum” över det hela såvida ni inte är biologiska
Citera
2020-02-08, 18:40
Avslutad
Haft sex med min flickväns lillebror. Han var 12. Jag var 21.

Jag och min bror som är ett år yngre brukade suga av och knulla varandra när vi var små.
Citera
2020-02-08, 19:39
Medlem
Daroniques avatar
För ett par veckor sedan visade en 15-årig tjej röven för mig i cam på Omegle. Hon sa att hon var där för att strippa för folk. Sen ville hon se när jag runkade, men då hon inte var så jättefager så klickade jag bort henne då jag redan hade tömt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in