Citat:
Ursprungligen postat av
rjevik
Kul tråd,
- Monterade en pencam för några år sedan i ventilen i vårt badrum, fångade efter några försök lillasyster (13år) när hon onanerade i badkaret och ytterligare några försök så var det mamma’s tur. Roliga upphörde när kameran petades in för långt och jag inte kunde få ut den.
- Dejtade en tjej vars mamma trodde hon var en ängel och pryd, vilket inte stämde. Filmade denna tjejen när hon stod på knä och sög mig och flera gånger tjatade och bönade om att ”snälla knulla mig i röven, snälla jag vill bli tagen analt”. Tog henne analt och filmade även det. Vid tillfälle när jag skulle hjälpa mamman att fixa bilderna från hennes telefon till hennes dator så la jag in denna filmen bland hennes bilder. Nästa gång mamma ringde dottern så sa tjejen efteråt ”fan va hon lät sur och kort i tonen”
FÖRTYDLIGANDE: Pencam petades in för långt i ventilen och blev kvar där.
Kom på en sak omoralisk händelse till med samma lillasyster fast då 17år. Lånade min lägenhet för övernattning pga av nyårsfirande, hon kom hem i armkrok ledd av två av hennes vänner full som bara den, spydde ner min toalett och däckade på min soffa med jacka och allt. Först tänkte jag va snäll så tog av jacka och skor, sen tröja och byxor eftersom de var kräk på de. Sen tog jag av rubbet och la allt i en hög på golvet så hon skulle tro de var hon själv som tagit av det. La henne som ett X på soffan, tömde mig över hennes mage och lite på hennes icke ansade kön, och la sen filt över henne. Och gick och la mig. Morgonen efter mådde hon som man gör när man är bakis, gick och duschade och skämdes för hon kommit hem kanonfull och spytt ner min lägenhet.