Citat:
Ja, det är intressant. Var finns Kretahändelsen bäst beskriven?Har inte kunnat skriva det bättre själv!
Jag anser att hon styrde sin familj och absolut värnade om den privata sfären ,mer än OP gjorde.
Hon styrde även sina söner efter mordet och deras medverkan i media.
Jag tror att de stod nära varandra och hon kände de kalla vindar som blåste kring OP under hösten-85 och fram till mordet.
Någonting hände på Kreta ,under semestern,-85 då OP var borta i 3 timmar och hon visste inte var han var. Hon var i upplösningstillstånd efter att han kom hem. Hon anade någonting men visste inte vad.Det kan man diskutera vem han träffade under de här timmarna.
Jag anser att hon styrde sin familj och absolut värnade om den privata sfären ,mer än OP gjorde.
Hon styrde även sina söner efter mordet och deras medverkan i media.
Jag tror att de stod nära varandra och hon kände de kalla vindar som blåste kring OP under hösten-85 och fram till mordet.
Någonting hände på Kreta ,under semestern,-85 då OP var borta i 3 timmar och hon visste inte var han var. Hon var i upplösningstillstånd efter att han kom hem. Hon anade någonting men visste inte vad.Det kan man diskutera vem han träffade under de här timmarna.
Citat:
Nej, han var definitivt ingen politiknörd, det har du hittat på. Olof Palme var intresserad av kvinnor och kunde överraska med att föra sig opassande intimt. Jag tror Henrik Berggrens anständighetstvättade Underbara dagar framför oss beskriver det, bland andra. Läs också om Ewa Rudlings och Olofs relation på hans äldre dagar, i hennes framställning eller i Christer Isakssons från 1995.
Citat:
Olof Palme var en risktagare.Ja, det är långsökt. Men tillåt Lars Borgnäs m fl att pröva analyser av de uppgifter de har.