Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg tror heller du må følge med på hva jeg skriver, for mitt poeng har hele tiden vært at politiet ikke har bevis.
Når jeg skriver at politiet har ektepakten, så er det fordi ektepakten finnes, og fordi politiet mener at det er en del av motivet.
Hvis du hadde fulgt med her i forumet, så hadde du visst at jeg har skrevet hva jeg mener om ektepakten, og det sammenfaller ikke med det du påstår.
Nå har jeg allerede korrigert deg en gang, dette er andre gangen jeg gjør det - nå får du ta det til deg!
Ektepakten i seg selv er jo motiv for at TH er uskyldig. Hvorfor skulle han drepe AEH hvis han hadde ektepakten? Verdiløs ifht det punktet altså.
Du mener etter hva heg husker at ektepakten er bevis for at TH er psykopat. Det er ikke bevis for dette, det er en del av historien du og dine venner her på forumet prøver å fortelle dere selv.
Godt mulig det stemmer, men ektepakten er ikke bevis for dette.
Der finnes ikke et vitne, DNA spor, lik, fingeravtrykk eller liknende som kan knytte TH til saken.
Uskyldspresumsjonen gjelder tydeligvis ikke på dette forumet.
Med de «bevisene» vi har sett til nå som er lekket i pressen er det 0% sannsynlig at han er skyldig fra et bevisperspektiv.
Men kan ikke dømme folk etter historier, ektepakter.
Men må ha harde bevis på bordet og hvis man ikke har det er man uskyldig, samme faen om man tror han er skyldig eller ikke.
Det er det som er viktig her. Ikke alle mulige historier og piss