Citat:
NÄR skulle det annars skett?
Hon har dött i lägenheten och tishko har själv paketerat det..han var hemma hela helgen (förutom ev utanför huset)
Ingen kan ha gjort HELA jobbet under de timmarna han var i Ljungskile utan att han märkt något vid hemkomst.
På tisdagen hämtades han och jag tror knappast att någon skulle våga sig in i lägenheten med vetskap om att polisen hämtat och möjligtvis haft span på lägenheten.
Ingen normal människa gör så, om du hittar ett paket och har hört att någon är saknad, tar du dig in i den misstänktes lägenhet då?
Och vart skulle paketet legat innan?
Nä ingen har planterat något bevis.
Hon har dött i lägenheten och tishko har själv paketerat det..han var hemma hela helgen (förutom ev utanför huset)
Ingen kan ha gjort HELA jobbet under de timmarna han var i Ljungskile utan att han märkt något vid hemkomst.
På tisdagen hämtades han och jag tror knappast att någon skulle våga sig in i lägenheten med vetskap om att polisen hämtat och möjligtvis haft span på lägenheten.
Ingen normal människa gör så, om du hittar ett paket och har hört att någon är saknad, tar du dig in i den misstänktes lägenhet då?
Nä ingen har planterat något bevis.
Det du skriver nu.
Ingen kan ha gjort HELA jobbet under de timmarna han var i Ljungskile.
Hur långt tid tror du jobbet krävs?
Som mördare blir man feg?
Det där med att hitta ett paket? Hur man gör sen? Vart fanns det innan?
Undrar vad du menar med det?
Vill du förklara,vara tydlig.
Hoppas att du kan vidare utveckla detta inlägg så vi andra kan förstå vad du menar.
Fan vad långt borta kl14 är..