2020-06-15, 18:18
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzkorv
Hller med! Tycker max att Jrpehag ska vara med som Kim W var frut, ngon som kommer in frn en annorlunda vinkel. Frstr inte varfr man inte kan nja sig utan Jrpehag nr det nd var fullt med gster idag.

Synd att Kim aldrig r med lngre.

Kan ju vara s att tidigare gster har trttnat p Martins girighet och snlhet. Bara slasken till gster kvar nu. Gott snack gr ju som tget, det gldjer mig 😁
Citera
2020-06-15, 18:28
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzkorv
Hller med! Tycker max att Jrpehag ska vara med som Kim W var frut, ngon som kommer in frn en annorlunda vinkel. Frstr inte varfr man inte kan nja sig utan Jrpehag nr det nd var fullt med gster idag.

Synd att Kim aldrig r med lngre.

Precis! Idag var det verfullt. nd skulle han va med. Kan frst nn dag nr det r f gster. Tyckte iof dagens avsnitt var underhllande. Tur att de la ner Alexander Bard-snacket efter frsta timmen, s det inte blev en Paolo Roberto all over again.

Tycker ocks det r synd att Kim r med s sllan.
Citera
2020-06-15, 20:21
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Ja, haha! skulle inte Daniel Sanchez tom gra matldor t Martin? :P Eller han erbjd sig iaf Nu r Jrpehag hemma hos martin o planterar och r i studion varje dag i princip.

I dagens avnsitt efter typ 30 sekunder mumlar Martin ngot om att han kanske borde brja betala honom lite. Jrpehag mste ftt ribba direkt nr han hrde de orden, ntligen kanske mitt fjsk kan resultera i ngra kronor mste snurrat i hans huvud.
Senast redigerad av Smurfanerlite 2020-06-15 kl. 20:24.
Citera
2020-06-15, 20:36
Medlem
swimp78s avatar
Probemet med Soneby r att han r lat, han njuter av pengarna men bryr sig inte om att leverera. Han skter podden med ena handen och skiter i lyssnarna, bygger ingen relation till lyssnarna. Drav alla frseningar, att han inte ids leta bra gster utan rafsar ihop folk bara.

Han sitter och fiser och rapar och vntar p sommarlov. J

ag lser vilka som r med varje dag men skiter oftast i att lyssna: aha improvgnget, Jrpehag. Nsta dag. Jrpehag. impro-erik, thomas ericsson. Tre dag Jrpehag Daniel sanches och den dr trista killen frn Uppsala.ZZZZZZZZZz

Som lyssnare knns det som att befinna sig i en konstant illaluktande bris frn martins dill och grslkiga dont give a shit-fjrtar nr man lyssnar p programmet. Han i mitten, sl, obegvad, obrydd, omgiven av ett grtt gng skuggor som susar runt honom.
Citera
2020-06-16, 00:47
Medlem
Run3s avatar
Mndag och Jrpen r i studion. Inte klokt. Blir det 3 gnger denna veckan, likt frra?

Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
I dagens avnsitt efter typ 30 sekunder mumlar Martin ngot om att han kanske borde brja betala honom lite. Jrpehag mste ftt ribba direkt nr han hrde de orden, ntligen kanske mitt fjsk kan resultera i ngra kronor mste snurrat i hans huvud.
Usch, nu kommer han vl vara med lika mycket eller nnu mer framver. I hopp om pengar. Och skulle Martin brja betala honom s kommer Jrpen garanterat fortstta vara med i majoriteten av alla avsnitt. S vrat enda hopp r att Jrpen inser att det inte blir ngra pengar, att han slsar sin tid, och d slutar dyka upp nstan varje dag.
Citera
2020-06-16, 03:12
Bannlyst
Nisse Hallberg har ju tagit ett break frn sociala medier / tagit ledigt, vad fan det ens betyder? Kan allt det var pga den lilla beefen han hade med Jonas Strandberg?
Citera
2020-06-16, 04:08
Medlem
iheartcores avatar
Citat:
Precis! Idag var det verfullt. nd skulle han va med. Kan frst nn dag nr det r f gster. Tyckte iof dagens avsnitt var underhllande. Tur att de la ner Alexander Bard-snacket efter frsta timmen, s det inte blev en Paolo Roberto all over again.

Tycker ocks det r synd att Kim r med s sllan.

Vad tyckte du var dligt med allt snack om Paolo Roberto? Tyckte personligen det lyfte och blev lite fart p programmet
Citera
2020-06-16, 15:02
Medlem
Lonlines avatar
Daniel sanchez eller hur det nu stavas...
Nu ser man ju fram emot varje gng han r med. Blir sn jvla pinsam stmmning fr att att han r s kass 😊
Citera
2020-06-16, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flawful
Nisse Hallberg har ju tagit ett break frn sociala medier / tagit ledigt, vad fan det ens betyder? Kan allt det var pga den lilla beefen han hade med Jonas Strandberg?
Med all skerhet ja. Sen har han nyss blivit dumpad, s han r nog rtt mentalt instabil just nu.
Citera
2020-06-16, 17:10
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iheartcore
Vad tyckte du var dligt med allt snack om Paolo Roberto? Tyckte personligen det lyfte och blev lite fart p programmet

Jag tyckte det var kul till en brjan. Men sen har jag fr mig att hela mndagen gick t att snacka Paolo. Sen resten av veckan ocks. S det var vl mest att det tog ver hela programmet som gjorde att jag blev lite trtt p Paolo-skmten. Tycker de ska prata om aktuella nyheter, men gillar inte nr de bara snar in p en nyhet.
Citera
2020-06-16, 17:16
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Jag tyckte det var kul till en brjan. Men sen har jag fr mig att hela mndagen gick t att snacka Paolo. Sen resten av veckan ocks. S det var vl mest att det tog ver hela programmet som gjorde att jag blev lite trtt p Paolo-skmten. Tycker de ska prata om aktuella nyheter, men gillar inte nr de bara snar in p en nyhet.
Lyssna p Rapport och Aktuellt om det r nyheter du r ute efter! AMK ska vara latjo, och gtt snack. Trist nr de bara pratar nyheter. Kul nr de har egna historier att bertta.
Citera
2020-06-16, 17:24
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lyssna p Rapport och Aktuellt om det r nyheter du r ute efter! AMK ska vara latjo, och gtt snack. Trist nr de bara pratar nyheter. Kul nr de har egna historier att bertta.

Ja, det var ju drfr jag tyckte det blev fr mycket Paolo Roberto-snack den gngen. Gillar nr de blandar egna historier och aktuella mnen. Och drfr jag tyckte det var bra att de la ner Alexander Bard-snacket efter en timme igr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in