Citat:
Trist, det var vlformulerat frn Jonas sida dr han inte hll tillbaka.
Kort sagt vad som sades:
Nisse snacka skit om Jonas i en stngd facebookgrupp dr komikereliten var vlkomna. Dock inte Jonas, men mnga av hans vnner samt kollegor. Jonas tycker det r fel av Nisse att inte ta det med honom utan att snacka skit bakom hans rygg istllet. Framfrallt nr skmtet iallfall i min mening (samt Jonas) att det var s harmlst medan Nisse drar bra vrre saker p scen.
Typ s, ven sger Jonas att han lnge knt agg emot Nisse vilket bekrftar det som jag postade i trden att bda knt agg emot varandra.'
Ljligt rakt igenom. Trist att de tagit bort avsnittet samt tweeten, r inte s fartfyllt i dessa tider s var en frisk flkt med lite beef.
Kort sagt vad som sades:
Nisse snacka skit om Jonas i en stngd facebookgrupp dr komikereliten var vlkomna. Dock inte Jonas, men mnga av hans vnner samt kollegor. Jonas tycker det r fel av Nisse att inte ta det med honom utan att snacka skit bakom hans rygg istllet. Framfrallt nr skmtet iallfall i min mening (samt Jonas) att det var s harmlst medan Nisse drar bra vrre saker p scen.
Typ s, ven sger Jonas att han lnge knt agg emot Nisse vilket bekrftar det som jag postade i trden att bda knt agg emot varandra.'
Ljligt rakt igenom. Trist att de tagit bort avsnittet samt tweeten, r inte s fartfyllt i dessa tider s var en frisk flkt med lite beef.
Ok, bra recap! Tycker det r s himla konstigt att det finns massa "elitlistor" i den oerhrt snva lilla bransch som r komiker i Sverige. Fattar att Nisse verkligen r p en annan niv n Jonas, men att det ska vara s jvla hrda grnser nd? Ska bli intressant att hra om Nisse nmner det i sin egen podd...
Citat:
Tycker veckan vart avsevrt mycket bttre n frra. Bra avsnitt hela bunten. Dagens avsnitt blev vl ganska stimmigt till en brjan nr Martin bokat fr mnga gster. Synd att Simon G bara var med i frsta timmen och att de inte frgade Jonas Strandberg ngot om beefen och varfr de tagit ner senaste avsnittet av Rtt upp i verkligheten.
Sen r jag lite kluven till nr Martin har snackat om att kra AMK hela sommaren. Idag sa han juni ut, det kan vara helt okej. Men tror nog att Martin skulle behva en paus och gra ngot helt annat i ngra veckor. Ett vlbehvligt sommarlov.
Sen r jag lite kluven till nr Martin har snackat om att kra AMK hela sommaren. Idag sa han juni ut, det kan vara helt okej. Men tror nog att Martin skulle behva en paus och gra ngot helt annat i ngra veckor. Ett vlbehvligt sommarlov.

Denna vecka har hllit vldigt hg klass! Frutom att Jrpehag har varit med i 3/4. Gillar honom generellt, men det finns ingen som kan vara med s mkt som han r utan att "overstay their welcome" s att sga. Uppenbarligen har han inget annat att gra och antar att Martin knner sig bekvm med en sidekick. r det AMKs framtid? Som Late Show med David Letterman och Paul Schaeffer el Jay Leno och Kevin Eubanks? Glm aldrig var ni hrde det frst!!!
Sen hller jag helt med att de totalt tappade bollen p Jonas och beefen. Hur kan man vara s usel? De hade liksom en lng grej om det i brjan. Kanske dags fr lite struktur och manus?