Själv har jag läst att han sitter inne för narkotikabrott och sexuella övergrepp på barn.
Spännande hur mycket informationen varierar i de olika artiklarna ändå
Straffet för sexuella övergrepp mot barn är enligt uppgift redan avtjänat (den 31 augusti 2018). Nu avtjänar han straff avseende narkotikabrott, vilket formellt är klassat som "otillåten handel med bedövningsmedel", för vilket han kan bli frisläppt i januari 2021.
Alltså, efter Palmemordets antiklimax så känner jag att jag inte orkar hoppas på att detta ska uppklaras.
Men OM det gör det... alltså jag kan inte fatta att en återfallsförbrytare och pesofil våldtäktsman har kunnat hålla sig undan i så många år?! Det känns otroligt och jag har hela tiden trott att föräldrarna låg bakom försvinnandet.
Kan tyckas märkligt att skicka brev. Har det med säkerhet och sekretess att göra? Telefonsamtal risk för avlyssning. Likaså via digitala möten.
Klåpigt ändå av tyskarna att förlita sig på postgången. Även om det är ett rekommenderat brev.
Kan tyckas märkligt att skicka brev. Har det med säkerhet och sekretess att göra? Telefonsamtal risk för avlyssning. Likaså via digitala möten.
Klåpigt ändå av tyskarna att förlita sig på postgången. Även om det är ett rekommenderat brev.
I vilken tysk sida har du läst det? Det finns seriösa och fullständigt oseriösa sidor, t ex dayli mail gossip.
Polisen i UK har hrla tiden mörkat vad som egentligen hände då Mc Cann i ett tidigt skede duperade dem genom högt uppsatta kontaktet.
Nu är jag övertygad om att alla vill lägga detta bakom sig (ansvariga vill sova tryggt och föräldrarna har fått som de ville att frsmstå som oskyldiga).
Inga bevis kommer läggas fram och peddo tysken får bära hundhuvudet.
Ungefär som Skandiamannen i Palemordet.
Ingen vill eller vågar dra detta längre nu.
Det är vad jag också tror. Sanningen får helt enkelt inte komma fram.
Vad jag inte greppar är folks inställning till hur en eventuell kidnappare kom in och ut ur lägenheten. Terassdörren stod olåst och restaurangen hade dålig uppsikt över den. Varför är då folk helt besatta av fönstret och om två personer kunde komma ut därifrån samtidigt?
Det absoluta mest troliga är att Christian hade span på lägenheten. Han gick upp för den smala skyddade trappan. Öppnade dörren med handskar. Gick in i sovrummet och tog Madeleine. Gick ut samma väg och stängde dörren försiktigt efter sig. Gick ner för trappan och satte henne i en bil och körde iväg.
Mammans berättelse om gardiner som fladdrar kan vara ett falskt minne på grund av chock eller liknande.
Och han tog sig tid till att bädda Madeleines säng innan han gick därifrån?