Citat:
Ursprungligen postat av
MrsChapman
Fick höra att en vän till C skulle köpa datorn av henne men ville kolla igenom hur den funkar först. När hon gick igenom datorn upptäckte hon bilderna och anmälde till polisen.
Jag får lite känslan av att Carita ville att det skulle uppdagas, någon mer som tänker så?
I vanliga fall så återställer man ju en dator innan man säljer den och i detta fallet hade nog ingen glömt att återställa datorn. Hade jag haft dessa filmer och bilder på min dator då hade jag varit ännu mer noga med att ingen annan får röra den 🤷♀️