Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Synes faktisk mye av det du skrev her var usmakelig. Særlig mot slutten av innlegget ditt.
Det burde gå an å finne en løsning på denne gåten med god og kløktig politietterforskning. Der man ser bort fra rykter. Kryptosporet tror jeg har bedre potensiale.
Dersom det er noen av resonnementene du er uenig i eller har belegg for å nullifisere, er det selvfølgelig interessant å høre mer om (det er ikke nytt at det kan ha vært forhold på si, det er sagt mange ganger tidligere her, hvis det var det du ikke likte?). Denne tråden er stort sett spekulasjoner om saken, etterhvert av et ganske stort omfang. Med noen spesielle innspill hvor det er laget tidslinjer, undersøkt konti med mer, som er svært verdifullt. Alle innlegg kan bidra til å drive det framover, enten det bygger opp under eller svekker ulike hypoteser, så skriv gjerne litt om hvordan du tenker om ulike forhold. Politietterforskning er ikke basert på rykter, men rykter og tips kan også for politiet lede til etterforskningsskritt som skaffer fram bevis. Etterforskningsskritt får vi ikke gjort på FB, da. :-)
Folk tar rasjonelle valg. Hvis man ikke ser det rasjonelle, kan det være fordi man ikke har knekket koden for hva som er rasjonelt for GM. Derfor kan det være verdt å se på hva som driver de involverte og hvem de er. Politiet undersøker det med vitneavhør, er man ikke i politiet blir det noe man må nøye seg med å resonnere rundt. For min del tenker jeg den siste tlf samtalen ikke er staget. Den er enten falsk, i den forstand at AFH ikke deltok i samtalen, hvilket kan involvere den andre parten i saken, eller hun var i live, da.