Citat:
Ursprungligen postat av
Splanchnicus
Jag har köpt en elgräsklippare (gardena cylinderklippare). Den klipper finare än en rotorklippare och har en fiffig uppsamlare. Dessutom är den ju tyst och om batteriet tar slut så är det en handjagare.
Med min relativt lilla gräsmatta funkar det fin fint dessutom är den lite och lätt att förvara. Jag har en uppsjö med Gamala briggs and Stratton och stiga klippare som efter ett tag alltid pajar, främst i dragsnörets mekanism (verkar vara svårare att konstruera än att fixa ett vaccin till corona).
Sist jag va på landet så sa min fru dock att det var en djävligt bögig gräsklippare. Jag håller inte med hur kan en gräsklippare vara bögig den är ju bara en maskin. Å andra sidan om jag hade köpt ett par trägårds chaps (skrevlösa cowboybyxor) och klippt gräset i dom (utan kallingar) så hade det nog varit lite bögigt och dom är ju bara ett klädesplagg.
Jag blir så osäker är det bögigt att klippa med elklippare?? är det därför den va så billig på blocket för att tidigare ägares testosteron sjönk till nivå med en prepubertal korgosse?
Ska jag kasta skiten och köra bensinare igen. kan ju kasta batteriet i sjön (manligt) eller vad tycker ni?
Vad som är bögigt är att vackla så uppenbart på ett simpelt shittest från sin fru.
Hon kommer köra över dig i skilsmässoprocessen