2020-06-12, 12:36
Bannlyst
Hur låter den? Kan ju vara så att den går på brown noise-frekvensen och lockar dig till att tömma tarmen helt och hållet (vilket såklart är inbjudande för minoriteten bögar som INTE gillar bajs). Tänker att elgräsklippare för bögar kan fungera som ultraljud för hundar. Du har inte hittat några i trädgården redan?

Du får nog ladda upp ett ljudklipp när du drar igång den så vi kan avgöra (medan vi sitter på toaletten såklart).
Senast redigerad av vordent 2020-06-12 kl. 12:38.
Citera
2020-06-12, 13:15
Medlem
Sane?s avatar
Jan Jönsson (L) har garanterat en elgräsklippare.
Citera
2020-06-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmosaik
Det är helt okej. Håller med dig ang podden.
Själv kör jag en "manuell" gräsklippare - kallar man det för handgräsklippare månne? Har en väldigt liten gräsmatta. Oavsett så var det det som var standard när jag växte upp. Vet ingen som hade bensindriven där jag växte upp (villakvarter). Eldrivna fanns väl inte ens då?
Fan, nu blev jag sugen på att köpa en elgräsklippare. Oavsett om det anses som bögigt eller ej.
Vi hade handjagare , på en sorts skogstomt där min pappa vägrade att ta ner tallarna som släppte tusen kottar varje år (kändes det som) och alla tvärnitar då man fick handtaget i magen när man väl fått upp farten. Sen vägrade jag klippa GRÄSmattan då jag förmodligen är gräsallergiker. Vi måste ha haft för lite aktiviteter för ungdomar där jag bodde.
Jag får lust att skjuta gårdkarlen som hysteriskt klipper i området där jag nu bor med en stor åkgräsklippare modell BIG.
Citera
2020-06-12, 13:56
Medlem
Damortes avatar
Det är inte bögigt så länge du skriker "no homo" varje gång du startar maskinen.
Citera
2020-06-12, 15:27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tänkte just säga det, är inte gräsmatta jävligt bögigt överhuvudtaget!?

Asfalt känns mycket grabbigare och mer hetero i alla fall om man svängt förbi med asfaltsbilen på lunchen och lagt den själv i varselshorts och bar överkropp. Har man köpt nyckelfärdig asfaltering är vi snabbt tillbaka i smygbögs diket igen.

Edit: När jag tänker efter är det bögeri att ha en tomt överhuvudtaget, en riktig karl plintar bara upp kåken och låter den stå mitt i omgivningen så som den såg ut när han kom dit och kör ner lite av växtligheten med sin 4*4 cheva blazer.

Finns inget som inger så mycket respekt och håller pk-akademiker-fjoll-grannar på behörigt avstånd som en rejält vildvuxen och ovårdad tomt fylld med gamla bilvrak osv.

Bra input. Gärna anlägga det själv också förstås.
Citera
2020-06-12, 15:33
Medlem
Karmans avatar
Det är bara fjollor som har motor på sina gräsklippare. Sen spelar det ingen roll om det är el eller bensin.
Citera
2020-06-12, 15:39
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splanchnicus
Jag har köpt en elgräsklippare (gardena cylinderklippare). Den klipper finare än en rotorklippare och har en fiffig uppsamlare. Dessutom är den ju tyst och om batteriet tar slut så är det en handjagare.

Med min relativt lilla gräsmatta funkar det fin fint dessutom är den lite och lätt att förvara. Jag har en uppsjö med Gamala briggs and Stratton och stiga klippare som efter ett tag alltid pajar, främst i dragsnörets mekanism (verkar vara svårare att konstruera än att fixa ett vaccin till corona).

Sist jag va på landet så sa min fru dock att det var en djävligt bögig gräsklippare. Jag håller inte med hur kan en gräsklippare vara bögig den är ju bara en maskin. Å andra sidan om jag hade köpt ett par trägårds chaps (skrevlösa cowboybyxor) och klippt gräset i dom (utan kallingar) så hade det nog varit lite bögigt och dom är ju bara ett klädesplagg.

Jag blir så osäker är det bögigt att klippa med elklippare?? är det därför den va så billig på blocket för att tidigare ägares testosteron sjönk till nivå med en prepubertal korgosse?

Ska jag kasta skiten och köra bensinare igen. kan ju kasta batteriet i sjön (manligt) eller vad tycker ni?
Jag är väl nia på bollen men uppenbarligen är denna trådstart ett förhoppningsvis fåfängt försök av TS att bli omnämnd i podden Flashback forever. Patetiskt...
Citera
2020-06-12, 15:41
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Elgräsklippare... det låter som något en Stockholmare skulle få för sig att köpa, det enda som möjligtvis skulle vara mer gay är att ta den i röven..

Gräsklipparen?

Edit: Fan tvåa på bollen
Senast redigerad av chilly_c_cane 2020-06-12 kl. 15:44.
Citera
2020-06-12, 16:26
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splanchnicus
Jag har inga problem med min manlighet. Är en solklar alfa hane som och trygg i det. Mest nyfiken på den potentiella bögigheten i en elgräsklippare då det va en så naturlig kommentar från min fru.- shit vilken bögig gräsklippare.

Jag tror inte heller att jag kommer att bli bög av att använda den.

Är du säker på det? Är inte ett inköp av en elgräsklippare just ett tecken på att du vacklar mellan att spela i hemma- eller bortalaget.

Sker det andra saker i ditt liv som är oroande tecken?. Kanske har du börjat intressera dig för att baka småkakor och sy in din egna knappar istället för att som en riktig alfahane överlåta det till din fru? Vad tänker du på när du onanerar ( eller har du tappat intresset för detta) ?

Sök hjälp och lyssna på din fru.
Citera
2020-06-12, 16:31
Medlem
Om det är bögigt, är enda løsningen at frun klipper gräsmattan. Den i trädgården.
Citera
2020-06-12, 16:55
Medlem
kexapas avatar
Ja
Citera
2020-06-12, 17:09
Medlem
Känns det som om någon har kört upp ett finger i röven på dig när du kör den? Isåfall sälj. Känns det som om du har kört upp ditt finger i någon annans röv? Behåll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in