2020-06-10, 00:17
Bannlyst
varning för att ens ta i denna bedragarverksamhet med tång
2020-06-10, 00:18
Medlem
se8035s avatar
Någon som vet om bitsafe kortet kan användas över hela världen?
2020-06-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredenJesus

Är du kompis med Moderkort?
2020-06-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Nej så är du på alla ställen du kan inte ha fullt trafik 24 timmar om dygnet.Det handlar kanske om att försöka hitta de bra tiderna då har du meddelanden.Inget konstigt med det heller du sitter inte och messar tex 10-12 på dagtid fett lite trafik detsamma gäller 2-5 på natten.
0.12 E utan massa klagande vinner fett mer än massa tjafs tycker jag absolut.
Alla företag har deras policy JH är som dom är CW är som dom är.
Men jag har vart på bägge och säger CW är absolut vinnaren oavsett lönen.

Okej Har ni nån bonus på cw? Är rätt bra hela tiden på JH nu. 50-70 mitt på dagen, 70-100 på kvällarna typ.
2020-06-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Någon som vet om bitsafe kortet kan användas över hela världen?

Skulle tro det, har du haft något betalkort som ej gått att använda i något land? Det kanske inte fungerar i Iran, Venezuela eller Nordkorea t.ex. pga. sanktioner. Men du ska väl inte dit?
2020-06-10, 00:49
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredenJesus
Jag tror att du har hamnat på fel avdelning faktiskt.
Du vet redan sedan innan att mamma har sagt till dig att du inte ska betala för att chatta med mig.
Jag vill inte bli kissad på heller som du alltid påpekar om.Du får gå tillbaka till sandlådan och leka med dina kompisar.Det kostar gratis,
2020-06-10, 00:55
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Okej Har ni nån bonus på cw? Är rätt bra hela tiden på JH nu. 50-70 mitt på dagen, 70-100 på kvällarna typ.
Har bara en kategori samma avgifter alltid ingen bonus det tillkommer vid röda dagar.
Men dom är för snåla för att dela med sig JH har inte alltid full trafik det är vissa tider dom har det.
Detsamma gäller troligen för alla dessa verksamheter.Men det blir bra mess har man detta som extra är det kanon.
2020-06-10, 01:20
Medlem
Citat:
Har bara en kategori samma avgifter alltid ingen bonus det tillkommer vid röda dagar.
Men dom är för snåla för att dela med sig JH har inte alltid full trafik det är vissa tider dom har det.
Detsamma gäller troligen för alla dessa verksamheter.Men det blir bra mess har man detta som extra är det kanon.
JH har nästan full trafik dygnet runt tbh
2020-06-10, 01:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
JH har nästan full trafik dygnet runt tbh
Allting växlar så var inte förut det har blivit annorlunda nu.Detsamma gäller på CW sedan påverkar
viruset med folk har mer tid att spendera på datingen.
2020-06-10, 01:32
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
CW är klockren klagar sällan gör man grova fel får man mess om det.Glömmer man komma eller punkt så är det inget som sticker i ögat.Har man felstavat så mår ingen dåligt av det heller.
Det är väldigt sällsynt man får pekfinger på 2 år har jag fått 2 påpekanden av småbagateller.
Enkel problematik senaste året har jag inte ens talat med de 2 man har tillgång till.Dvs man sköter allt för sig själv utan pekpinnar.
Det är samma här hos Operador för min del. Aldrig kontaktat dem mer än frågor om utbetalningsmetoder och bonusar haha. De rättar meddelanden och skickar med sitt original meddelande samt deras rättelse och ändrade version på meddelandet och skickar ut det. Man får en notis i sin panel bara. Smidigt som få!
2020-06-10, 02:00
Medlem
Snittar Ca 11,5 tusen meddelanden hos CW, senaste halvåret, trots många nya agenter. Visst, förr kunde man tok-köra en månad och få ihop 18 tusen mess, vilket är svårt idag.

Men man slipper känna "JH-agent-pressen - Gestapo-pressen", ifall man sköter sig på en skälig nivå.

Arbetsro erbjuds, ifall man jobbar efter riktlinjerna!
2020-06-10, 02:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Snittar Ca 11,5 tusen meddelanden hos CW, senaste halvåret, trots många nya agenter. Visst, förr kunde man tok-köra en månad och få ihop 18 tusen mess, vilket är svårt idag.

Men man slipper känna "JH-agent-pressen - Gestapo-pressen", ifall man sköter sig på en skälig nivå.

Arbetsro erbjuds, ifall man jobbar efter riktlinjerna!
Lol gestapopressen kommer om man inte håller måttet, att skriva puss efter varje meddelande för att fylla ut sina 75 tecken håller ju inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in