2020-06-10, 00:48
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej. Försöjningsstöd syns ej. Det kan vi utesluta.

Han kan haft förtidspension/aktivitesersättning länge..kanske strax efter han tog studenten i samband med mordet.

Okej, ja det är klart, nog känner jag samma "lukt" som du i sådana fall och förhoppningsvis har han varit i kontakt med vården för det kanske kan ge en lite klarare bild av vad vi egentligen har att göra med här.
Citera
2020-06-10, 00:52
Medlem
Vilken adress bodde han på när brottet begicks? För trött för att lyckas hitta den just nu uppenbarligen.
Citera
2020-06-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Ja, han ser helt ok ut.

Jag befarar också att det har varit mycket ångest under dom 16-år som gått. Skulle tro att han ser rätt nergången ut idag.

Joo, fupp skall bli intressant. Om det kan finns någon form av begripligt motiv, eller rent psykbryt. Eller psykisk sjukdom.

Folk verkar rätt snabba med att bedöma honom som ett psykfall, är personligen inne på ditt spår, en psykos som gått helt åt helvete och som har format dom senaste 16 åren av hans liv, alkohol missbruk utan dess like och konstant ångest.
Citera
2020-06-10, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Folk verkar rätt snabba med att bedöma honom som ett psykfall, är personligen inne på ditt spår, en psykos som gått helt åt helvete och som har format dom senaste 16 åren av hans liv, alkohol missbruk utan dess like och konstant ångest.

Vad gör man varje dag i 16 år? Sitter man bara hemma..
Citera
2020-06-10, 00:54
Medlem
Laa-Laas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Han greps kl 06.35 igår morse.

Tack för klargörandet. Jag fastnade vid att solen gick upp 03:53 och att bröderna greps lite senare, som DN skrev.
Citera
2020-06-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ja men hålla tyst i 16år.
Grymt diciplinerad isåfall.
Kan inte vänta med att komma hem för och berätta vad som.hänt på jobbet under dagen.
Men hålla tyst om eyy dubbelmord i 16årm 😵
Citera
2020-06-10, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laa-Laa
Tack för klargörandet. Jag fastnade vid att solen gick upp 03:53 och att bröderna greps lite senare, som DN skrev.

Hen svarade på min fråga 8 juni på morgonen sen dess är det tyst
Citera
2020-06-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Vad gör man varje dag i 16 år? Sitter man bara hemma..

Jag fick diverse psykoser när jag va i 20-22 års åldern, satt istortsett inne i 3 års tid, kollade film, drack alkohol och spelade spel, Sedan blev jag nykter och min hjärna började återhämta sig, jag har fortfarande en del bekymmer och idéer men inte alls som under den tiden. Blir bättre för varje dag.
Citera
2020-06-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ja men hålla tyst i 16år.
Grymt diciplinerad isåfall.
Kan inte vänta med att komma hem för och berätta vad som.hänt på jobbet under dagen.
Men hålla tyst om eyy dubbelmord i 16årm 😵

Säg att du råkade bajsa på dig. Skulle du berätta det eller hålla inne med det? Det är inte samma sak, det förstår jag men kanske liknande mekanismer som gör att man tiger?
Citera
2020-06-10, 00:59
Medlem
jjagares avatar
Intressant att mgm gick datautbildning på gymnasiet. Mohammeds farsa hade en datorbutik. Någon i tråden hade en teori om att mgm lämnat in sin dator för lagning och att Mohammed lyckats paja hårddisken. Så mordet skulle vara en hämnd för detta

Någon som kommer ihåg vem som skrev ner teorin/historian första ggn?
Citera
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Det var väl bra.

Undrar dock varför mina skattepengar går åt till att lösa 16 år gamla mord i ett land som är plågat av kulturberikning, skjutningar, mord, våldtäkter i världsrekordsiffror och ökad gängkriminalitet.

Sjuka prioriteringar.

Dina skattepengar? Ett tips för lite sinnesro är att fantisera att "dina" skattepengar går till något du anser viktigt, så kan mina skattepengar gå till detta..

Förövrigt skönt att rättvisan kom ikapp honom!
Citera
Bannlyst
Citat:
Jag fick diverse psykoser när jag va i 20-22 års åldern, satt istortsett inne i 3 års tid, kollade film, drack alkohol och spelade spel, Sedan blev jag nykter och min hjärna började återhämta sig, jag har fortfarande en del bekymmer och idéer men inte alls som under den tiden. Blir bättre för varje dag.

Tråkigt att höra, hoppas du mår bättre idag! Men blir det inte ensamt? Tråkigt om dagarna osv? Eller tänker man inte på det när man mår så pass dåligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in