2020-06-09, 15:54
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Idag var det mycket "No messages available" på den svenska avdelningen. Kom upp i 18 st efter det tredje visade "No messages available" meddelandet. Och mellan "pauserna" hann jag med 58 på den australienska avdelningen. Var tog den svenska trafiken vägen haha! Aja, tur man ändå fokuserar på den australienska mest.

Det är fint väder ute. Folk trotsar corona. Segt överallt, lite bättre under helgen kombinerat med att det var oväder.
2020-06-09, 16:12
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Det är fint väder ute. Folk trotsar corona. Segt överallt, lite bättre under helgen kombinerat med att det var oväder.
Ja det är nog en bidragande faktor. Tur att det är "vinter" i Australien just nu och att de fryser och hellre stannar inne. Det är i genomsnitt 16 grader "kallt" där nu haha!
2020-06-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Igår var kön uppe i 100 för första gången på många månader. Hade heelt glömt vilken skillnad det är att bara få mata på. Tror också folk kissar på schemat. Det är synd, men inte förvånande. Märkte att något anus anmält mig i en logg igår. Likt schemahuliganer bryr sig nog ingen om det heller. Mata på bara.

Åfan där ser man kollade schemat igår för veckan fanns bara några få pass i veckan inga alls i helgen. Har inte fått nå mail från David på evigheter förut skickade han flera mail i veckan.
2020-06-09, 19:35
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
De har fortfarande inte registrerats, och det har aldrig hänt förut kan tilläggas...
Skumt! På båda sidorna? Ser ut att stämma för mig. Brukar plussa dag för dag i separat anteckning så minns inte vad jag skulle haft senaste dagarna. Jobbar varje dag och ingen dag är nollad.

Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Åfan där ser man kollade schemat igår för veckan fanns bara några få pass i veckan inga alls i helgen. Har inte fått nå mail från David på evigheter förut skickade han flera mail i veckan.
Har kollat skräpposten flera gånger i tron om att det verkligen skickas mail som man missar.

Edit: idag hade en gamling fått corona. Trodde han. Jag trodde de var imuna.
2020-06-09, 22:37
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Skumt! På båda sidorna? Ser ut att stämma för mig. Brukar plussa dag för dag i separat anteckning så minns inte vad jag skulle haft senaste dagarna. Jobbar varje dag och ingen dag är nollad.

Har kollat skräpposten flera gånger i tron om att det verkligen skickas mail som man missar.

Edit: idag hade en gamling fått corona. Trodde han. Jag trodde de var imuna.
CW policy är svara på messen skit i det mesta bara tuta och kör thats the melody.
Innan fick du mejl om att dom behövde folk bla bla för det vara bara 4 agenter inloggade.
Alla problem are solved dvs det finns ingen mening att skicka mejl förutom när det ska klagas.
Då kommer det mejl men du får inget mejl när du gör saker bra.
Så med andra ord gör ditt arbete skit i varför du inte får mejl dom har liksom inte tid med dig ändå.
Där ligger hela sanningen har du sett att du kan föra en normal diskution med David på det senaste året?Meddelanden reggas alltid jag har inte haft strul på 2 år så det är fel på din sida då testa logga ut och in igen så kanske det ska fungera.
2020-06-09, 22:56
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Meddelanden reggas alltid jag har inte haft strul på 2 år
Jag loggar in och ut två gånger, kanske tre. In och ut, in och ut cuz I'm hardcore. Nej faktiskt inte, vill inte loosa min kö :-( Som någon annan sa: det är hur jävla skönt som helst att inte ha en eldgaffel i röven av D och Co. Kan ändras i sommar men tveksamt. De har som gürkan sagt tagit in fem tusen niohundra åttiotolv nya agenter. Tänker inte skita i schemat, siktar bara på 4 lax i månaden och det har jag fått utan några problem i över ett år nu. Så tack CW. 90% av tråden handlar om JH:s gestapo. Det slipper vi.
2020-06-09, 23:08
Medlem
Citat:
Jag loggar in och ut två gånger, kanske tre. In och ut, in och ut cuz I'm hardcore. Nej faktiskt inte, vill inte loosa min kö :-( Som någon annan sa: det är hur jävla skönt som helst att inte ha en eldgaffel i röven av D och Co. Kan ändras i sommar men tveksamt. De har som gürkan sagt tagit in fem tusen niohundra åttiotolv nya agenter. Tänker inte skita i schemat, siktar bara på 4 lax i månaden och det har jag fått utan några problem i över ett år nu. Så tack CW. 90% av tråden handlar om JH:s gestapo. Det slipper vi.

Jag tycker att det har varit mindre gestapo från JH på sistone. Kanske för att det varit riktigt mkt trafik och vi behövs
2020-06-09, 23:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag tycker att det har varit mindre gestapo från JH på sistone. Kanske för att det varit riktigt mkt trafik och vi behövs
Ingen kan slå CW JH är bara det som blev över ärligt talat läser man tråden noga.Så ser man klart och tydligt JH klagar på en massa skitsaker komma kram etc etc.Såna problem har man inte på CW.
Även att man tjänar en del med så överväger det inte ens att gå över till JH.
Gillar inte deras beteende och behandling av folk för mycket besservisser mentalitet.
2020-06-09, 23:26
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ingen kan slå CW JH är bara det som blev över ärligt talat läser man tråden noga.Så ser man klart och tydligt JH klagar på en massa skitsaker komma kram etc etc.Såna problem har man inte på CW.
Även att man tjänar en del med så överväger det inte ens att gå över till JH.
Gillar inte deras beteende och behandling av folk för mycket besservisser mentalitet.
JH är sämst, så petiga och de verkar ha "flytande" regler som ändras så det passar dem själva bäst. Trivs bäst där jag är nu. Dock har jag aldrig varit CW så kan inte kommentera det.
2020-06-09, 23:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
JH är sämst, så petiga och de verkar ha "flytande" regler som ändras så det passar dem själva bäst. Trivs bäst där jag är nu. Dock har jag aldrig varit CW så kan inte kommentera det.
CW är klockren klagar sällan gör man grova fel får man mess om det.Glömmer man komma eller punkt så är det inget som sticker i ögat.Har man felstavat så mår ingen dåligt av det heller.
Det är väldigt sällsynt man får pekfinger på 2 år har jag fått 2 påpekanden av småbagateller.
Enkel problematik senaste året har jag inte ens talat med de 2 man har tillgång till.Dvs man sköter allt för sig själv utan pekpinnar.
2020-06-09, 23:44
Medlem
Citat:
CW är klockren klagar sällan gör man grova fel får man mess om det.Glömmer man komma eller punkt så är det inget som sticker i ögat.Har man felstavat så mår ingen dåligt av det heller.
Det är väldigt sällsynt man får pekfinger på 2 år har jag fått 2 påpekanden av småbagateller.
Enkel problematik senaste året har jag inte ens talat med de 2 man har tillgång till.Dvs man sköter allt för sig själv utan pekpinnar.

Har inte jobbat på cw, men läst här att det betalas mkt sämre och att det är asdåligt med trafik. Var ett tag sedan jag fick skit på jh, men då hade jag systematiskt skrivit för korta mess aslänge.
2020-06-09, 23:55
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Har inte jobbat på cw, men läst här att det betalas mkt sämre och att det är asdåligt med trafik. Var ett tag sedan jag fick skit på jh, men då hade jag systematiskt skrivit för korta mess aslänge.
Nej så är du på alla ställen du kan inte ha fullt trafik 24 timmar om dygnet.Det handlar kanske om att försöka hitta de bra tiderna då har du meddelanden.Inget konstigt med det heller du sitter inte och messar tex 10-12 på dagtid fett lite trafik detsamma gäller 2-5 på natten.
0.12 E utan massa klagande vinner fett mer än massa tjafs tycker jag absolut.
Alla företag har deras policy JH är som dom är CW är som dom är.
Men jag har vart på bägge och säger CW är absolut vinnaren oavsett lönen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in