2020-06-09, 23:10
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammam83
Jag gick i Daniels klass. Är i chock!

Kan du inte berätta mer om vad du minns av honom, kunde man ana han var gm såhär i efterhand? Något annat du minns? Eller han hängde för sig själv? Citera gärna mig så jag ser att du svarat
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
24 år räknas väl fortfarande som unga 20-års åldern? jodgubbsflickan är inte en hon...det är en han och absolut inget troll, framgår rätt snart, Känner GM mycket väl

Det där stämmer ju dock inte alls. JGS har ju skrivit typ 100 saker som inte stämmer överhuvudtaget med GM. Det har varit sjukt dåliga killgissningar om att personen bor utomlands, är populär bland tjejerna, högljudd och populär bland polarna, att han hade självfallet hår osv.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammam83
Jag gick i Daniels klass. Är i chock!

Hur var han som person?
Vill du berätta vad du vet om honom?
Citera
2020-06-09, 23:11
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargiveum
Ursprungligen postat av Vargiveum
Vet man något om familjeförhållandena i hans uppväxt? Var de normala?

Nja, det behöver inte vara självklart... Normala familjer har fostrat onormala barn...
Vad jobbade föräldrarna med t.ex.

nja, det finns alltid en förklaring.
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legooo
Någon som känner GM ? Och kan berätta om vem han var ? Hur kan man hugga en 8åring över 30ggr med kniv ? Vad lider man av för hat ? Var Daniel drogad eller vad är det som har utlöst detta ? Och hur har han kunnat bära detta inom sig ?

Låg IQ, psykisk sjukdom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legooo
Någon som känner GM ? Och kan berätta om vem han var ? Hur kan man hugga en 8åring över 30ggr med kniv ? Vad lider man av för hat ? Var Daniel drogad eller vad är det som har utlöst detta ? Och hur har han kunnat bära detta inom sig ?

Återigen, inga droger påträffades i systemet.
Citera
2020-06-09, 23:12
Medlem
Citat:
24 år räknas väl fortfarande som unga 20-års åldern? jodgubbsflickan är inte en hon...det är en han och absolut inget troll, framgår rätt snart, Känner GM mycket väl
Är ju löjligt att ni fortfarande tror på JF. Är ju en drös som framkommit under dagen som är direkt motsägelsefullt mot det hon/han skrivit här. Läs senaste artikeln som länkades från expressen några sidor bak och få ihop den informationen med JF's beskrivning.
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Har ni funderat på A frugan hon kanske suttit och skrivit här🍓🍓🍓🍓

ja, fler som har spekulerat om just detta och det kommer leda till massa varningar. Även för dig nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Fantombilden är mer lik dig än Daniel. Och då har jag inte ens sett dig. Den är totalt olik han, därför ingen av oss som känt han reagerat.
Många i tråden har skrivit precis tvärt om!
Citera
Medlem
Citat:

Hur är han som person? Hur var hans uppväxt? Och varför tror du att han direkt erkände allt?
Citera
2020-06-09, 23:13
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det där stämmer ju dock inte alls. JGS har ju skrivit typ 100 saker som inte stämmer överhuvudtaget med GM. Det har varit sjukt dåliga killgissningar om att personen bor utomlands, är populär bland tjejerna, högljudd och populär bland polarna, att han hade självfallet hår osv.
Nu har jag ingen aning alls om det är GM som skrivit från det kontot eller inte. Men man kan ju ana att han lider av någon form av psykisk störning, han kan själv tro att han är populär bland polare och tjejer även om det inte stämmer överens med verkligheten.
Citera
2020-06-09, 23:14
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Alltså att jag tror att det kommer landa på 18 år gäller ju förutsatt att inte målet blir politiskt (dvs ett nazistmål) för då kastas ju alla rättsprinciper och rättssäkerhet åt skogen och där lär det blir, precis som du skriver, livstid. Annars tror jag faktiskt inte på att det blir livstid. Ytterst få 21-åringar har dömts till livstid i Sverige. Jag kan bara komma på en. Här har dessutom gärningsmannen inte begått brott i nära 16 års tid efter morden. Inte för att det ska spela roll men det lär göra det.
Hur kan man var säker på det? Det finns väl fler ouppklarade fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in