Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
*Om denne har tatt en Laila,og ripa på sin egen bil en trussel -så burde det være eneste kriminelle han har gjort.Nå blir han veid og målt og granska i alle retninger.
*Om en som vil skade han,ved å prøve å dra han inn i saken -så tok riperen en mega risk selv,og hva kunne være verdt den sjansen?
* En som bare er troll,og som har lest seg opp -ønsket oppstyr og overskrifter.Kan le stort nå,om ingen bevis lå igjen.
Ja, det første jeg tenkte var en tulling som ikke har noe med saken å gjøre.
Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Hvem av TH sine forretningspartnere er det som har fått bilene sine beslaglagt av politiet?
Det må da være noen som vet noe, tenker jeg. Noen av dere lokale som har hørt rykter?
BB advokaten bor i Sørumsand, FDS bor i Oslo, GHH bor på Rasta, og så det det bladmann BB som visstnok bor i Drøbak, og VE, er ikke sikker på at han kan betegnes som "forretningspartner", kanskje mer korrekt å kalle han "ansatt".
Det kan være flere mulige kandidater, for alt jeg vet.
Det står at forretningspartneren holder til på Østlandet, så det kan vel være alle på lista di.
Siste nevnte er vel ikke kun en ansatt? En spesiell ansatt mener nå jeg, for han kjørte han vel til og med til og fra avhør?
Kan det være samme bil?
Dersom det ikke er en random tulling på vei hjem fra festligheter, men en som har noe med saken å gjøre, kan det være "vær stille"? At han "viser" seg for mye offentlig med den bilen der ved å kjøre han til og fra avhør til og med?