2020-06-09, 19:55
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiltmeyes
For å fortsette fotballanalogien : alle kan sparke en fotball i mål, det betyr ikke at man klarer å gjennomføre en fotballkamp uten sleivspark.

Du kan få et gratis av meg: Du burde holde deg til å diskutere fotball.
Citera
2020-06-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er jo mildt sagt litt spesielt, da... Også en forretningspartner av TH...

Det er jo ikke tilfeldig!

En fortsettelse av villedningen.
Citera
2020-06-09, 20:02
Medlem
Citat:
Det setter jo bare enda flere spørsmålstegn ved hvorfor han faktisk VAR så rask med å kontakte politiet.

Det gir meg bare følelsen av at "planen må følges", og at han var forberedt på hvilken rolle han hadde sett for seg den første tiden, og fulgte denne.

Edit: Men så kom jo dette dumme politiet da, med sine egne meninger og tanker, og de fulgte ikke scriptet som var tildelt dem.....

Fick den samma tanken när jag läst artikeln.
Redan första dagen sprack planen. Har han inte varit i huset sedan 31 okt. 18??? Om inte har han inte haft så stora möjligheter att städa efter sig. Det kan han fått gjort före han tog kontakt med polisen, men slarvat lite. Så har polisen hittat bevis som knyter TH till MORD!
Citera
2020-06-09, 20:04
Medlem
Hvorfor skulle en gjerningsmann i AEH-saken risikere å etterlate spor ved å utføre hærverk på to biler fremfor å sende anonym epost ?
Citera
2020-06-09, 20:07
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Fick den samma tanken när jag läst artikeln.
Redan första dagen sprack planen. Har han inte varit i huset sedan 31 okt. 18??? Om inte har han inte haft så stora möjligheter att städa efter sig. Det kan han fått gjort före han tog kontakt med polisen, men slarvat lite. Så har polisen hittat bevis som knyter TH till MORD!

Han har bodd hjemme i mellomtiden, husk at han jo f.eks ble pågrepet på vei hjemmefra den dagen.

Men nøyaktig når han fikk flytte hjem igjen er jeg usikker på, men tror det var allerede i desember/før jul det samme året.
Citera
2020-06-09, 20:09
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Hvorfor skulle en gjerningsmann i AEH-saken risikere å etterlate spor ved å utføre hærverk på to biler fremfor å sende anonym epost ?

Hva er din teori? Russe-bøll?
Citera
2020-06-09, 20:13
Medlem
Citat:
Kanske på grund av all digital övervakning.
Bättre ge han ett meddelande... i likhet med ett avkapat hest huvud. I det här fallet en lapp på bilrutan. ”Klistra igen käften!” Klart den här killen sitter på mer information. Kommer nog fram lite senare om han får lite tryck på sig.
Citera
2020-06-09, 20:15
Medlem
Citat:

Noen koblinger der å Pareto saken? Uansett truende med tydelig beskjed ,vi har vært her.
Citera
2020-06-09, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Det var også den sag jeg kom til at tænke på. Men det hænger jo ikke rigtig sammen med resten af sagen?
I øvrigt overvåger politiet som oftes de organiserede miljøer og har ofte gode kilder i miljøerne.
Så skulle motivet være, at få politiets ressourcer væk fra dem selv, noget som jeg mener politiet også spekulerede i i starten.
N. J*COBSENS K*ROSSERIF*BRIKK AS ser ut til å være kapabel til å innrede et kjøretøy for kidnapping.

http://annonsorinnhold.nettavisen.no/vi-innreder-din-firmabil-etter-nske-og-behov/3423701718.html
Citat:
Den ferdig innredningen inkluderer alt fra skuffer, skap, hundebur, gitter og våpenskrin. Ikke så rart, når arbeidsgivere inkluderer myndigheter, politi og Forsvaret. N. Jakobsens Karosserifabrikk er også en underleverandør for Bertil O. Ste*n og Mercedes, som sørger for oppdrag av den "sikre" typen.
Citera
2020-06-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
*Om denne har tatt en Laila,og ripa på sin egen bil en trussel -så burde det være eneste kriminelle han har gjort.Nå blir han veid og målt og granska i alle retninger.

*Om en som vil skade han,ved å prøve å dra han inn i saken -så tok riperen en mega risk selv,og hva kunne være verdt den sjansen?
* En som bare er troll,og som har lest seg opp -ønsket oppstyr og overskrifter.Kan le stort nå,om ingen bevis lå igjen.
Ja, det første jeg tenkte var en tulling som ikke har noe med saken å gjøre.

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvem av TH sine forretningspartnere er det som har fått bilene sine beslaglagt av politiet?

Det må da være noen som vet noe, tenker jeg. Noen av dere lokale som har hørt rykter?

BB advokaten bor i Sørumsand, FDS bor i Oslo, GHH bor på Rasta, og så det det bladmann BB som visstnok bor i Drøbak, og VE, er ikke sikker på at han kan betegnes som "forretningspartner", kanskje mer korrekt å kalle han "ansatt".

Det kan være flere mulige kandidater, for alt jeg vet.
Det står at forretningspartneren holder til på Østlandet, så det kan vel være alle på lista di.
Siste nevnte er vel ikke kun en ansatt? En spesiell ansatt mener nå jeg, for han kjørte han vel til og med til og fra avhør?
Kan det være samme bil?
Dersom det ikke er en random tulling på vei hjem fra festligheter, men en som har noe med saken å gjøre, kan det være "vær stille"? At han "viser" seg for mye offentlig med den bilen der ved å kjøre han til og fra avhør til og med?
Citera
Medlem
Citat:
Du kan få et gratis av meg: Du burde holde deg til å diskutere fotball.
Haha. Har master i datavitenskap og jobber med programmering, så du var ikke helt heldig med den.. Prøver å fortelle dere at det ikke er hvem som helst som har gjort dette, men flere har vondt i viljen eller bare tette som deg..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Kanske på grund av all digital övervakning.
Bättre ge han ett meddelande... i likhet med ett avkapat hest huvud. I det här fallet en lapp på bilrutan. ”Klistra igen käften!” Klart den här killen sitter på mer information. Kommer nog fram lite senare om han får lite tryck på sig.

Ja, for den digitale overvåkningen har jo vært en enorm suksess
Ikke har de klart å avdekke hvor millionene som Hagen overførte er blitt av, selv om en rekke samarbeidspartnere i europa fulgte med på overføringen, og ikke har de avdekket hvem som har sendt epostene til Holden, så da er det jo faen meg logisk at ingen tør å sende "vær stille" på epost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in