2020-06-09, 15:45
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, det er det jeg mener, for det ER en forskjell.

Og fra brevet ble skrevet til epostene ble skrevet så har forfatteren blitt "flinkere" til å skrive gebrokken norsk.

Kanskje gått og tenkt mye på hvordan de kunne gjort det bedre, virke mer overbevisende, osv osv...

Nettopp,akkurat samme konklusjon har jeg om dette.De prøvde bare for hardt!
Citera
2020-06-09, 16:41
Medlem
Labradoodles avatar
Biler beslaglagt i Lørenskog-saken: «Vær stille» risset i lakken...

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9vPzME/biler-beslaglagt-i-loerenskog-saken-vaer-stille-risset-i-lakken
Citera
2020-06-09, 16:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labradoodle

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9vPzME/biler-beslaglagt-i-loerenskog-saken-vaer-stille-risset-i-lakken

Det er jo mildt sagt litt spesielt, da... Også en forretningspartner av TH...

Det er jo ikke tilfeldig!
Citera
2020-06-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labradoodle

Man kan spekulere i hvem dette er, for eksempel VE, GHH, forretningspartner BB eller advokat BB.

Når man truer noen på den måten, er det kanskje logisk at dette er en som er med på forbrytelsen. Men en som plaprer litt for mye... Det være seg til politiet, media eller generelt.

Virker ut som hele denne forbrytergjengen er i ferd med å gå opp i liminga. De som har påstått at TH ikke har involvert en større gjeng, av frykt for tysting, tror jeg tar feil. Det er minst 4 involvert i dette, kanskje så mange som 6.
Citera
2020-06-09, 16:53
Medlem
Nyvaakens avatar
Vær stille skrevet på bil! En adresse på Østlandet!

Citera
2020-06-09, 16:54
Medlem
Niffys avatar
Er spent på hvem sine biler dette kan være.

Litt avhengig av hvem det er så kan det jo hende at personen virkelig har "tatt en Laila"...

Nå begynner det å bli ganske mange likheter mellom disse sakene syns jeg, brev, nedtagging av biler, villedning.

Nesten så man må være norsk for å kunne finne på noe sånt...
Citera
2020-06-09, 16:55
Medlem
Citat:
Det er jo mildt sagt litt spesielt, da... Også en forretningspartner av TH...

Det er jo ikke tilfeldig!
Ikke tilfeldig, nei. Hva tenker du dette betyr?

Skjønte du om fyren ringte politiet for å melde hærverk (stod det i ingressen) eller om det var i forbindelse med andre undersøkelser at de fant bilene (se fet skrift under)?

De lette blant annet etter sko- og fingeravtrykk, og mannen godtok at politiet tok med seg bilene til videre undersøkelser, får VG opplyst.

Var litt forvirrende det der, som mye annet i saken.
Citera
2020-06-09, 16:59
Medlem
Så dum jeg er. Dette kan like så godt være en av de stakkars forretningspartnerne TH forsøker å kaste skyld på. Ikke at det er en intern "konflikt" blant de som har utført forbrytelsen.
Citera
2020-06-09, 16:59
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Ikke tilfeldig, nei. Hva tenker du dette betyr?

Skjønte du om fyren ringte politiet for å melde hærverk (stod det i ingressen) eller om det var i forbindelse med andre undersøkelser at de fant bilene (se fet skrift under)?

De lette blant annet etter sko- og fingeravtrykk, og mannen godtok at politiet tok med seg bilene til videre undersøkelser, får VG opplyst.

Var litt forvirrende det der, som mye annet i saken.

Det står at det var mannen selv som meldte fra til politiet om at bilene hadde blitt utsatt for hærverk, og bilene ble hentet 30. mai, men om det var akkurat da det skjedde står det ikke noe om, men jeg vil tro han meldte fra ganske umiddelbart.

Så hærverket må ha blitt utført samme dagen som TH sende siste BTC-beskjed 29. mai, eller natten etterpå.....

Jeg la også merke til at politiet like så gjerne innhentet sko- og fingeravtrykk når de først var der, ja...
Citera
2020-06-09, 17:01
Medlem
Niffys avatar
Håper vi klarer å snuse frem her hvem dette er, det er jo vesentlig..!
Citera
2020-06-09, 17:02
Medlem
Citat:
Så hærverket må ha blitt utført samme dagen som TH sende siste BTC-beskjed 29. mai, eller natten etterpå.....
Ok, bra sett, der ligger nok nøkkelen.
Jeg antok bare at dette var mai 2019, hehe.
Citera
2020-06-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Vær stille skrevet på bil! En adresse på Østlandet!

Wtf, det kommer virkelig bag på mig. Det er sådan noget man gør i kriminelle miljøer (rocker/bande), får mig til at tænke om den sag med bagslaglæggelse af våben i Lørenskog forleden alligevel har noget med sagen at gøre..
Allermest overrasker det mig fordi modparten med hele cryptodelen har formået at holde sig på afstand, pgl kunne være overalt i verden. Selvom dette skulle være en del af vildledningen, (hvis dette overhovedet har med sagen at gøre), så viser han sig i lokalområdet/nærmiljøet og efterlader sig alt andet lige nye spor. Højst besynderligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in