2020-06-09, 19:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Ny bild på aftonbladet.

Det är ett skolkatalogsfoto Aftonbladet publicerat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Inte ngn form av missbruk, piller ?

Ingen aning. Men han hade ju inte några påvisade droger i systemet vid tiden för morden i alla fall. Även om inte det säger något om senare drogproblematik.
Citera
Avslutad
Citat:
Hur? Finns knappast nåt rep där.
Strypa sig själv,springa in med huvudet i cellväggen
Citera
Medlem
Undercoverss avatar
Varför i hela helvetet knivmördar man en åttaårig invandrarunge & en medelålders svensk kärring klockan åtta på morgonen efter studenten?

....snubben måste ha mer än EN skruv lös(?).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Man kan för fan inte se sånt på ett foto. Flashbackare beter sig värre än gamla häxjägare som inbillade sig att de kunde se djävulen i sina offers ögon, eller om de flyter bra när man dränker dem - och sedan skriker de att "I fuckin' love science!". Lol...Kolla t ex Osama bin Ladens ögon - de ser ju ut som Jesus ögon. Möjligen kan man se, om man träffar de i verkligheten och har möjlighet att studera dem utifrån expertkunskaper, hur de ser sig själva.
En bild säger dock mer än tusen ord. Man ska inte underskatta flashbackare då många har bra sinne för att känna igen saker och ting och även sociala mönster. Finns ju brottsfall där flashbackare har själva löst för att sedan avslöjas till allmänheten.
Citera
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Varför har denna man en så låg inkomst och varför lever en svensk 37åring på socialbidrag?

Något är inte rätt.

Varför bor han själv?

Varför är han singel ?

Varför har han ingen utbildning?

Varför är han arbetslös?

Finns mycket som är konstigt.

En singel som dessutom bor själv. Fan vad märkligt!
Över 400.000 är arbetslösa i Sverige. Hur vet du att han hade socialbidrag?
Citera
2020-06-09, 19:44
Medlem
Kiiingdomofheavens avatar
Vad kan brodern tänkas få för staff?
Känns tråkigt att hans liv ska raseras nu pga sin lillebror. Dock antar jag han undanhållit information?
Citera
Medlem
[quote=jordgubbsflickan|69105142]
Citat:
Ursprungligen postat av Clemenziato1
Jordgubben!
Efter ett par vändor ner i dina inlägg m.m tror jag mig veta vem DU (inte jag) anser är GM. Dubbelkoll bara - jag tror att den du avser:

- är gift nej

- ej är att betrakta som speciellt lång och atletisk jo

- var över 30 år 2004 ja

Stämmer så länge va

[/QUOTE

Gift nej

Lång atletisk ja

Över 30 2004 ja

Nej dessvärre inte

Jag har läst igenom jordgubbsflickans alla inlägg och i de framgår det att DÖN inte faller in på hennes beskrivning. Jordgubbsflickan är således en lögnare.
Citera
Medlem
hovsjöhooliganss avatar
Citat:
Ny bild på aftonbladet.

Helt olik bilden från expressen.

Första bilden ser han ut som en hunk.

I expressen ser han ut som en småfet incel.

Den bilden har redan droppats i tråden, jag har den sparad på min dator sen några timmar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det ser ut som ett ghetto... Men jag kan inte Linköping. Jag gissar att GM kommer få ett kort straff i förhållande till gärningen. Just att han kunna flyga under radar i så många år..

Helt ärligt. Husen runtomkring går för 2-4 mille. pröva det som ghetto..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Kan ha varit så men jag har svårt att tro att en 8 årig pojke använder skällsordet "bög" där sexualkunskapen hos en åttaåring är så pass låg även i en hotfull situation att använda detta ordet. Jag tror att den stackars Mohammed måste ha varit livrädd och försökt ta sig därifrån. En åttaåring har direkt inte vuxeninstinkter
Svårt att bedöma men nog tror jag att det även bland åttaåringar förekommer att man kallar varandra bög när man råkar komma för nära varandra och liknande. De lär sig utav äldre bröder utan att veta innebörden utav det direkt.

Vet du om det fanns buskage i närheten utav mordplatsen som skulle kunna ha varit lämpligt att föra med sig pojken till?
Citera
Medlem
Åtal lär det väl bli om några månader. Polisen och åklagaren lär knappast ta några chanser nu. 37-åringen lär övervakas dygnet runt på häktet för att förhindra självmord?

Frågan är om det blir aktuellt med rättspsykiatrisk vård eller fängelse på livstid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in