Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Tror inte GW tar upp det då han är samma PK-pajas som poliserna. Hela tråden har drivits av hurrarop till polisen och imorgon är han fast och hängd högt. Äckligt drev i tråden utan cool spanar logik och har nu visat sig ännu mer idag med nya namn i tråden som bara skriker hämnd, visa ansiktet, jag tar honom eller mina kompisar på kåken.
Mannen är ju för fan en mästare som hållit sig undan Kling&Klang i 16 år och bott utanför deras tröskel. Jag vill tro att han lämnat in sin dator i familjens butik och att det där hänt något mellan honom och grabben som var känd som en retsticka. Nu skulle han läxa upp grabben.
Då gick något helt fel. Vem kom med kniven? En 21 åring med kniv mot en 8 åring? Och varför i helvete kastade han bort sin egen kniv vid mordplatsen när han kunde fällt in den och stoppat den i fickan? NEJ! Som jag skrivit tidigare tror inkallad mordexpert Åkesson att kniven var grabbens.
GM ser inte ut att vara ett psykfall eller hardcore. Jag tror grabben högg honom med kniven och så blev han vansinnig och sen fått stöd av släkten. En libanes med en kniv är väl som en svensk med en nyckel i fickan. Men det kan inte inavel förstå som aldrig levt i MÖ. En oskyldig pojk, jaja jag vet vad pojkar kan göra som kommer från krigszoner och även från England.
Ja det här är en nagel i ögat för samhället. Polisens metoder är värdelösa med andra ord? Eller de kan inte ens fånga en Svenson hur ska de kunna fånga en mästermördare? En vit normalbegåvad man som fick psykbryt och kom undan.
Han kommer bli frikänd. Psykos kommer domstolarna gå med på.
Min pappa lärde mig en sak i livet. Smarta människor begår inte brott.
Hur mycket har smarta människor annars kommit undan med?