Citat:
Ursprungligen postat av
StorSvartPenis
Du är inte bara helt bränd i huvudet, du verkar även senil också, för du har inte nämnt "december" i något av dina fyra inlägg här i tråden. Ta o håll käften istället.
Att du väljer att helt plötsligt citera och svara på ett av mina inlägg utan att veta vad diskussionen rörde sig om, visar bara att det är du som är bränd i huvudet. Gå tillbaka och läs inläggen som föregick mitt första inlägg som jag svarade på istället!
Citat:
Ursprungligen postat av
bjornebarn
Vem är det som är ett pucko egentligen? Om han föddes i tex December 1983, så var han endast 20 år fyllda då morden begicks.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Han fyllde väl 20 år 2003.
Hur tänkte du där?
Citat:
Ursprungligen postat av
Emperor_of_you
Ja isf fyllde han 20 år 2003, vilket innebär att han fortfarande var 20 år när morden begicks i okt 2004. Vilket är precis vad han skriver, att han var "20 år fyllda"..
Sen att du väljer att kommentera det senaste av dessa citaten och hävda att jag nånstans säger att han fortfarande är 20 år?? Inser du själv hur jävla urbotat dum du är som slänger dig in och diskuterar något som du inte vet vad det handlar om från början??
"Om han föddes i tex December 1983" Mitt första inlägg handlade alltså om att bekräfta att han skulle ha varit 20 år när morden inträffade, om det var så att han föddes i dec 1983. Därav kommer "december" in i bilden ditt jävla spån!