2020-06-09, 17:06
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Vær stille skrevet på bil! En adresse på Østlandet!

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9vPzME/biler-beslaglagt-i-loerenskog-saken-vaer-stille-risset-i-lakken

Her ble det visst mange dobbelt meldinger!

Om du er en person som har vært med på plottet,så røper du ikke en annen medhjelper!
Så stokk dum kan de ikke være! Da leder jo bare den som blir truet tilbake på en selv.
Dette er nok en som har moret seg,og ønsker å skape overskrifter.En som ikke har peiling,men farer med slærv.
Citera
2020-06-09, 17:11
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Wtf, det kommer virkelig bag på mig. Det er sådan noget man gør i kriminelle miljøer (rocker/bande), får mig til at tænke om den sag med bagslaglæggelse af våben i Lørenskog forleden alligevel har noget med sagen at gøre..
Allermest overrasker det mig fordi modparten med hele cryptodelen har formået at holde sig på afstand, pgl kunne være overalt i verden. Selvom dette skulle være en del af vildledningen, (hvis dette overhovedet har med sagen at gøre), så viser han sig i lokalområdet/nærmiljøet og efterlader sig alt andet lige nye spor. Højst besynderligt...

Trenger ikke å ha vært i nærmiljøet,for Østlandet er stort! Tenker det bare er rampestreker fra en som følger saken,som folk på div. forum.
Om det var seriøst,så sender du et varsel anonymt i brev.Da ønsker du ikke at hele Norge/Norden skal få vite hvem som får advarsel.Kun om du ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt.
Citera
Medlem
GM med et fantasifullt forsøk på å skape mistanke, forvirring og etterforskning på forretningspartnere osv. tenker jeg. Mulig en ny villedning.

Eller bare en ekkel gest fra noen som vil lage litt styr for denne personen.

Mange mulige forklaringer
Senast redigerad av Hunterrr 2020-06-09 kl. 17:13.
Citera
Medlem
Fant denne på nettsiden til disse synske fra Varna i Bulgaria.
Kjørte den i Google Translator, for deretter å justere språket og ordlyden slik at det er mer forståelig i norsk dagligtale :

Psykiske nyheter av Clairvoyant House “Dimitrinka Staikova *
og døtrene Stoyanka og Ivelina Staikova” - fra Varna i Bulgaria, Europa.

I tillegg – Klarsynt - lesning til fru Falkevik Hagen -Jan. 10, 10 - 2019 -
av Clairvoyant Ivelina Staikova **

I tillegg - Klarsynt -lesing til fru Falkevik Hagen 10. januar 2019 -
av Clairvoyant Stoyanka Staikova ***

*
Jeg ser Fru Falkevik Hagen i live, men med dårlig helsetilstand.

Fru Falkevik Hagen holdes bevoktet i nærheten av vann ( turbulent vann med bølger ).
Vannet jeg ser ligger i retning sør for der hun holdes kidnappet.
Vannet jeg ser er også sideveis - ved vest til bygningen - og vannet passerer også foran på bygningen ( litt bredere enn det er ved vest ).

Jeg ser fra dette stedet i sør et politi ( sikkerhetsvakter ) med høy rang ( hierarki ).
Stedet hvor hun blir kidnappet er i hennes eget hjem, men - i sør er stedet der hun holdes bevoktet.
Stedet har en inngang i vestlig retning.
I sør ser jeg politiet.

Deretter ser jeg at stedet hvor kidnapperne holder henne – disse rommene er blendet og mørke utenfra.
Jeg ser også en stor betongplate.
På betongplaten ser jeg også en parabol ( og det er noe som er grønnfarget i nærheten av den).

Rundt bygningen er det svært få trær.
Men jeg ser to grønne trær etter hverandre ( som i retning Nord – Sør ) og et tredje tre lenger unna.

Hun blir holdt i live, og familien hennes ønsker å få henne tilbake.
Hun er bevoktet 24 / 7 / 365.
Personen som står bak kidnappingen, er en bekjent av familien hennes, og vedkommende har høy rang og uniform.

Fru Falkevik Hagen er ikke målet for kidappingen, ikke engang løsepengene, men de utenlandske kidnapperne - partnerne - vil heller ha et avslag ( beslutningsendring ) og det er ett mål til – dette er et politisk mål - deretter vil løsepengene bli overført - og det vil være det siste som skjer i saken før hun kommer tilbake.
**
Jeg ser at denne kidnappingen er sammenflettet med politiet, det er grunnen til at etterforskningen går så sakte, og at dette tar svært lang tid.
Stedet hvor hun holdes innelåst ligger sør for stedet hun ble kidnappet, og det er fire bygninger ved siden av hverandre.
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.
Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.
Jeg ser en innsjø ( vann ), omgitt av tre åser, og det er mange mennesker på bredden.

Mannen til fru Falkevik Hagen er medlem av en interessegruppe som gradvis vil bli knust ...

Fru Falkevik Hagens helse - Jeg ser syk lever og galle, sterke gasser i magen, blodtrykk, syk bukspyttkjertel og venstre nyre.
Reaksjonene på hennes bein er av været, nervene og kidnapperne.
Hun har et problem med beina - tøft bevegelse, hjerteproblem - smerter, hendene er frie, men like hovne.
Nå har hun vondt på høyre side av hodet - tenner, øre, svelg.
Jeg ser henne med problemer i magen, men stedet der de holder henne er oppvarmet.
Hun var syk og hun er mellom liv og død.
Citera
2020-06-09, 17:12
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Her ble det visst mange dobbelt meldinger!

Om du er en person som har vært med på plottet,så røper du ikke en annen medhjelper!
Så stokk dum kan de ikke være! Da leder jo bare den som blir truet tilbake på en selv.
Dette er nok en som har moret seg,og ønsker å skape overskrifter.En som ikke har peiling,men farer med slærv.

Igjen så drar tankene mine seg mot hun som skrev "rasisit" på sin egen husvegg.....

Derfor er det vesentlig hvem denne forretningspartneren er.

Er det noen av navnene som har blitt diskutert her på tråden?
Citera
2020-06-09, 17:18
Medlem
Citat:
Trenger ikke å ha vært i nærmiljøet,for Østlandet er stort! Tenker det bare er rampestreker fra en som følger saken,som folk på div. forum.
Om det var seriøst,så sender du et varsel anonymt i brev.Da ønsker du ikke at hele Norge/Norden skal få vite hvem som får advarsel.Kun om du ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt.

Ok, vidste ikke området var så stort. Med nærmiljø tænker jeg også nogen som kender THs omgangskreds og at de er indkaldt til afhøring.
Hvis det skulle være modparten der har gjort det tyder det umiddelbart på en person der er ret sikker på sig selv og overbevist om ikke at blive taget, ret grandiost.
Citera
2020-06-09, 17:20
Medlem
storebror11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Kan ju vara så, men frågan som uppstår hos mig är hur de hade sinnesnärvaro och tid till att författa ett så långt trusselbrev med avsiktliga fel på natten eller morgonen ...
Om de kanske också var något alkoholpåverkade ...

Enig i at det kan ha vært knapt om tid til å forfatte trusselbrevet i dette tidsrommet, men jeg tenker at det ikke er umulig.
Citera
2020-06-09, 17:28
Avslutad
Kan det være at denne saken har noe med Lørenskog-saken å gjøre?
Kripos er involvert i saken.

På bilder ser jeg at 2 ansatte hos N. J*COBSENS K*ROSSERIF*BRIKK AS/Enj*c AS ( Kjennve!en 157) ser nesten helt identisk ut.
(Bildene i artikkelen er fra adressen H*raldsvei 6, som ligger like ovenfor verkstedet).
*=a

https://www.dagbladet.no/nyheter/her-fant-politiet-gjengens-vapendepot/72544426
Citat:
I fengslingskjennelsen framgår det at politiet nå undersøker om beslaget av våpen og ammunisjonen kan knyttes til andre hendelser og personer.
Citat:
En 29 år gammel mann som disponerer lokalene ble pågrepet. De to personene er brødre og skal ha tilhørighet til den kriminelle gjengen Young Guns.
Citat:
Ifølge den ansatte har politiet spanet på lokalet i ukevis.
Citera
2020-06-09, 17:30
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nameless-5
Fant denne på nettsiden til disse synske fra Varna i Bulgaria.
Kjørte den i Google Translator, for deretter å justere språket og ordlyden slik at det er mer forståelig i norsk dagligtale :

Psykiske nyheter av Clairvoyant House “Dimitrinka Staikova *
og døtrene Stoyanka og Ivelina Staikova” - fra Varna i Bulgaria, Europa.

I tillegg – Klarsynt - lesning til fru Falkevik Hagen -Jan. 10, 10 - 2019 -
av Clairvoyant Ivelina Staikova **

I tillegg - Klarsynt -lesing til fru Falkevik Hagen 10. januar 2019 -
av Clairvoyant Stoyanka Staikova ***

*
Jeg ser Fru Falkevik Hagen i live, men med dårlig helsetilstand.

Fru Falkevik Hagen holdes bevoktet i nærheten av vann ( turbulent vann med bølger ).
Vannet jeg ser ligger i retning sør for der hun holdes kidnappet.
Vannet jeg ser er også sideveis - ved vest til bygningen - og vannet passerer også foran på bygningen ( litt bredere enn det er ved vest ).

Jeg ser fra dette stedet i sør et politi ( sikkerhetsvakter ) med høy rang ( hierarki ).
Stedet hvor hun blir kidnappet er i hennes eget hjem, men - i sør er stedet der hun holdes bevoktet.
Stedet har en inngang i vestlig retning.
I sør ser jeg politiet.

Deretter ser jeg at stedet hvor kidnapperne holder henne – disse rommene er blendet og mørke utenfra.
Jeg ser også en stor betongplate.
På betongplaten ser jeg også en parabol ( og det er noe som er grønnfarget i nærheten av den).

Rundt bygningen er det svært få trær.
Men jeg ser to grønne trær etter hverandre ( som i retning Nord – Sør ) og et tredje tre lenger unna.

Hun blir holdt i live, og familien hennes ønsker å få henne tilbake.
Hun er bevoktet 24 / 7 / 365.
Personen som står bak kidnappingen, er en bekjent av familien hennes, og vedkommende har høy rang og uniform.

Fru Falkevik Hagen er ikke målet for kidappingen, ikke engang løsepengene, men de utenlandske kidnapperne - partnerne - vil heller ha et avslag ( beslutningsendring ) og det er ett mål til – dette er et politisk mål - deretter vil løsepengene bli overført - og det vil være det siste som skjer i saken før hun kommer tilbake.
**
Jeg ser at denne kidnappingen er sammenflettet med politiet, det er grunnen til at etterforskningen går så sakte, og at dette tar svært lang tid.
Stedet hvor hun holdes innelåst ligger sør for stedet hun ble kidnappet, og det er fire bygninger ved siden av hverandre.
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.
Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.
Jeg ser en innsjø ( vann ), omgitt av tre åser, og det er mange mennesker på bredden.

Mannen til fru Falkevik Hagen er medlem av en interessegruppe som gradvis vil bli knust ...

Fru Falkevik Hagens helse - Jeg ser syk lever og galle, sterke gasser i magen, blodtrykk, syk bukspyttkjertel og venstre nyre.
Reaksjonene på hennes bein er av været, nervene og kidnapperne.
Hun har et problem med beina - tøft bevegelse, hjerteproblem - smerter, hendene er frie, men like hovne.
Nå har hun vondt på høyre side av hodet - tenner, øre, svelg.
Jeg ser henne med problemer i magen, men stedet der de holder henne er oppvarmet.
Hun var syk og hun er mellom liv og død.

Dette har jeg ingen tro på overhode.Hvorfor i alle dager ta unødig enorm risiko??
Politisk motiv? ok,da hadde det kommet et politisk krav for 1 1/2 år siden.

At en som tok henne har nært bekjentskap til familien,eller fikk instrukser ifra en som er
dem nær -ja. Høy rang,hiarki og noen med uniform...hm? ikke umulig.
Det er høyere terskler på hva synske kan se,enn det mange alternative tror.
Synske
er ikke overnaturlige skapninger,men bare mennesker som er litt ekstra åpne.

Min overbevisning. Dette selv om jeg har sett en del i drømmer selv,f.eks. nyhet i avis om en død kjent person-en par uker før det virkelig skjedde.
Citera
2020-06-09, 17:30
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9vPzME/biler-beslaglagt-i-loerenskog-saken-vaer-stille-risset-i-lakken
"Det var lørdag 30. mai at politiet reiste ut og gjorde undersøkelser på en adresse på Østlandet.

De lette blant annet etter sko- og fingeravtrykk, og mannen godtok at politiet tok med seg bilene til videre undersøkelser, får VG opplyst."
Politiet lette etter sko- og fingeravtrykk etter gjerningsperson som hadde risset "vær stille" inn i lakken på én av bilene. Også den andre bilen skal ha vært utsatt for hærverk. Og begge bilene ble tatt inn for videre undersøkelser.

Hva i all verden er dette for noe da. Mer villedning? Eller ekte trussler?

Jeg håper at tråden finner ut hvem som eier disse to bilene.

Aktuelle kandidater, VE, GHH, BB advokat, BB bladmann, FS ... Er det én av disse som eier bilene som er blitt utsatt for hærverk.

Denne saken minner om en Agatha Christie-roman. Der det kommer stadig flere mord, for å dekke over tidligere mord. Håper virkelig at Lørenskog-forsvinningen ikke utvikler seg i den retning.
Citera
2020-06-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Kan det være at denne saken har noe med Lørenskog-saken å gjøre?
Kripos er involvert i saken.

Det var også den sag jeg kom til at tænke på. Men det hænger jo ikke rigtig sammen med resten af sagen?
I øvrigt overvåger politiet som oftes de organiserede miljøer og har ofte gode kilder i miljøerne.
Så skulle motivet være, at få politiets ressourcer væk fra dem selv, noget som jeg mener politiet også spekulerede i i starten.
Citera
2020-06-09, 17:35
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
"Det var lørdag 30. mai at politiet reiste ut og gjorde undersøkelser på en adresse på Østlandet.

De lette blant annet etter sko- og fingeravtrykk, og mannen godtok at politiet tok med seg bilene til videre undersøkelser, får VG opplyst."
Politiet lette etter sko- og fingeravtrykk etter gjerningsperson som hadde risset "vær stille" inn i lakken på én av bilene. Også den andre bilen skal ha vært utsatt for hærverk. Og begge bilene ble tatt inn for videre undersøkelser.

Hva i all verden er dette for noe da. Mer villedning? Eller ekte trussler?

Jeg håper at tråden finner ut hvem som eier disse to bilene.

Aktuelle kandidater, VE, GHH, BB advokat, BB bladmann, FS ... Er det én av disse som eier bilene som er blitt utsatt for hærverk.

Denne saken minner om en Agatha Christie-roman. Der det kommer stadig flere mord, for å dekke over tidligere mord. Håper virkelig at Lørenskog-forsvinningen ikke utvikler seg i den retning.

Min fetning: Ja, selvfølgelig, jeg tenkte at de tok sko- og fingeravtrykk av han som eide bilene jeg, he he...
Senast redigerad av Niffy 2020-06-09 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in