Citat:
Ursprungligen postat av
Nameless-5
Fant denne på nettsiden til disse synske fra Varna i Bulgaria.
Kjørte den i Google Translator, for deretter å justere språket og ordlyden slik at det er mer forståelig i norsk dagligtale :
Psykiske nyheter av Clairvoyant House “Dimitrinka Staikova *
og døtrene Stoyanka og Ivelina Staikova” - fra Varna i Bulgaria, Europa.
I tillegg – Klarsynt - lesning til fru Falkevik Hagen -Jan. 10, 10 - 2019 -
av Clairvoyant Ivelina Staikova **
I tillegg - Klarsynt -lesing til fru Falkevik Hagen 10. januar 2019 -
av Clairvoyant Stoyanka Staikova ***
*
Jeg ser Fru Falkevik Hagen i live, men med dårlig helsetilstand.
Fru Falkevik Hagen holdes bevoktet i nærheten av vann ( turbulent vann med bølger ).
Vannet jeg ser ligger i retning sør for der hun holdes kidnappet.
Vannet jeg ser er også sideveis - ved vest til bygningen - og vannet passerer også foran på bygningen ( litt bredere enn det er ved vest ).
Jeg ser fra dette stedet i sør et politi ( sikkerhetsvakter ) med høy rang ( hierarki ).
Stedet hvor hun blir kidnappet er i hennes eget hjem, men - i sør er stedet der hun holdes bevoktet.
Stedet har en inngang i vestlig retning.
I sør ser jeg politiet.
Deretter ser jeg at stedet hvor kidnapperne holder henne – disse rommene er blendet og mørke utenfra.
Jeg ser også en stor betongplate.
På betongplaten ser jeg også en parabol ( og det er noe som er grønnfarget i nærheten av den).
Rundt bygningen er det svært få trær.
Men jeg ser to grønne trær etter hverandre ( som i retning Nord – Sør ) og et tredje tre lenger unna.
Hun blir holdt i live, og familien hennes ønsker å få henne tilbake.
Hun er bevoktet 24 / 7 / 365.
Personen som står bak kidnappingen, er en bekjent av familien hennes, og vedkommende har høy rang og uniform.
Fru Falkevik Hagen er ikke målet for kidappingen, ikke engang løsepengene, men de utenlandske kidnapperne - partnerne - vil heller ha et avslag ( beslutningsendring ) og det er ett mål til – dette er et politisk mål - deretter vil løsepengene bli overført - og det vil være det siste som skjer i saken før hun kommer tilbake.
**
Jeg ser at denne kidnappingen er sammenflettet med politiet, det er grunnen til at etterforskningen går så sakte, og at dette tar svært lang tid.
Stedet hvor hun holdes innelåst ligger sør for stedet hun ble kidnappet, og det er fire bygninger ved siden av hverandre.
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.
Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.
Jeg ser en innsjø ( vann ), omgitt av tre åser, og det er mange mennesker på bredden.
Mannen til fru Falkevik Hagen er medlem av en interessegruppe som gradvis vil bli knust ...
Fru Falkevik Hagens helse - Jeg ser syk lever og galle, sterke gasser i magen, blodtrykk, syk bukspyttkjertel og venstre nyre.
Reaksjonene på hennes bein er av været, nervene og kidnapperne.
Hun har et problem med beina - tøft bevegelse, hjerteproblem - smerter, hendene er frie, men like hovne.
Nå har hun vondt på høyre side av hodet - tenner, øre, svelg.
Jeg ser henne med problemer i magen, men stedet der de holder henne er oppvarmet.
Hun var syk og hun er mellom liv og død.
Dette har jeg ingen tro på overhode.Hvorfor i alle dager ta unødig enorm risiko??
Politisk motiv? ok,da hadde det kommet et politisk krav for 1 1/2 år siden.
At en som tok henne har nært bekjentskap til familien,eller fikk instrukser ifra en som er
dem nær -ja. Høy rang,hiarki og noen med uniform...hm? ikke umulig.
Det er høyere terskler på hva synske kan se,enn det mange alternative tror.
Synske
er ikke overnaturlige skapninger,men bare mennesker som er litt ekstra åpne.
Min overbevisning. Dette selv om jeg har sett en del i drømmer selv,f.eks. nyhet i avis om en død kjent person-en par uker før det virkelig skjedde.