2020-06-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Fick du något svar från Payoneer tidigare gällande borttagande av ditt konto och uppgifter? Inte hittat din update gällande det

Bit ihop och kör på!

Jag mailade dom från min ena hotmail som jag skapade mitt payoneer på, men sedan kom jag på att jag hade bytt email adress då jag skaffade mig ett nytt konto (blev banned från jh för några år sedan pga dålig kvalite)

Då skrev jag från mitt nuvarande och då skrev dom något skumt om att det inte finns registrerad där heller. Men jag vet att du kan gå in på deras livechat och ta det därifrån tror jag. Ska nog testa göra det idag.

Tvivlar på att dom tar bort uppgifterna. Första gången jag fick min "paus" från jh så bad jag dom ta bort kontot, dom sa ok osv.

När jag börjadade arbeta igen efter ett år så var det hur lätt som helst för dom att öppna det, som om dom bara lagt mig på en paus. Så jag vet inte riktigt hur man ska tolka att "ta bort sitt konto" men vi får ju se.
2020-06-08, 12:12
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Verkar som att du har många bollar i luften haha
Det gäller att vara effektiv haha!
2020-06-08, 14:02
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Fick du något svar från Payoneer tidigare gällande borttagande av ditt konto och uppgifter? Inte hittat din update gällande det

Gällande JH så tycker jag nästan att morgonen runt 6-7 är en bra tid att börja på, du bygger upp din egen kö då färre tycks vara inne och skriva.
Dessvärre är det ibland väldigt jävla mycket pokes och favorit-meddelanden, dvs ingen bonus på dessa.

Men de flesta som skriver vi den tiden sitter och gömmer sig från frugan som fortf sover och skriver medan de käkar frulle, därav riktigt snabba responser vilket jag anser är skönare än att hoppa mellan 10 olika gubbar som skriver, då man har ett flöde i konversationen.

Olika beroende på tid på månaden osv så klart. Men det är så som jag minns det iaf.
Gällande JH, sämsta tiden att arbeta är söndag när det är bra bonus, de 2 sista timmarna går det segt.
Rent generellt runt 10 på morgonen till cirka 13 så blir det extremt segt, annars flyter det på bra.
2020-06-08, 18:27
Medlem
Blev fel, tar det sen!
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-06-08 kl. 18:37.
2020-06-08, 22:15
Medlem
Citat:

Jag pratade med Payoneer i deras chatt för ett tag sedan då jag själv hade ett konto problem och ville skapa en ny profil. Dom menade på att om man ska ta bort sitt konto var det en himla massa olika saker som skulle göras och jag sket i det bara. Kunde dock skapa ett nytt konto ändå med en annan mail adress.

Varför vill ni ta bort kontot därifrån? Smidigast är att bara låta det vara. För det var mer krångel att ta bort det än att bara låta det vara.
2020-06-09, 10:08
Medlem
vaxelnhallos avatar
Hej!

Jag har precis signat upp mig på JH men har lite tankar som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.
Hur mycket är normalt att man tjänar per vecka?
Vilka tider är bäst att jobba?

Och hur gör ni med skatten?
2020-06-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaxelnhallo
Hej!

Jag har precis signat upp mig på JH men har lite tankar som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.

Det beror på hur mycket du jobbar.. Kväll och natt. Up to you.
2020-06-09, 10:47
Medlem
någon annan som har problem på CW? alla mina meddelanden igår har inte ens registrerats, satt flera timmar och krigade...
2020-06-09, 11:24
Medlem
Resplendents avatar
Någon som vet om Content Mods rekryterar?
2020-06-09, 11:25
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Hej!

Skatt? Staten har inte fått ett öre från mig från dessa chattjobb. Kommer inte få det heller.
2020-06-09, 11:55
Medlem
Citat:
Hej!

Ingen kan säga vad som är normalt att man tjänar.
Allt hänger på hur många meddelanden du hinner komma upp i per vecka.

Själv sitter jag natt, förmiddag, eftermiddag och kväll i olika pass på några timmar vardera.
2020-06-09, 11:56
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Hej!

Hur långt är ett snöre?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in