2020-06-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Tacka vet jag företaget jag skriver på. De rättar alla felen så man bara kan fokusera på skrivandet. Är något grovt felstavat eller om man gått med på något irl så stoppas meddelandet och de redigerar det och skickar in med en rättelse. Smidigt!

Jag tror inte att någon manuellt kontrollerar alla meddelanden, det skulle i såna fall vara ett enormt arbete. Meddelanden måste gå igenom någon sorts filter som fångar upp vissa saker, och om någon fastnat flera gånger kanske personen kontrolleras manuellt under en tid.
2020-06-07, 20:16
Medlem
Citat:
Tacka vet jag företaget jag skriver på. De rättar alla felen så man bara kan fokusera på skrivandet. Är något grovt felstavat eller om man gått med på något irl så stoppas meddelandet och de redigerar det och skickar in med en rättelse. Smidigt!
Vilken är du på?
2020-06-07, 22:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag tror inte att någon manuellt kontrollerar alla meddelanden, det skulle i såna fall vara ett enormt arbete. Meddelanden måste gå igenom någon sorts filter som fångar upp vissa saker, och om någon fastnat flera gånger kanske personen kontrolleras manuellt under en tid.
De flesta meddelandena skickas inte i real tid, de rättas innan de skickar vidare till targets. Så de går igenom många så man slipper rätta en massa. Inte så mycket arbete då det har många "Veriferare" som de kallar det.
2020-06-07, 22:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Vilken är du på?
Hos Operador, den australienska och svenska sidan.
2020-06-07, 22:16
Medlem
Citat:
De flesta meddelandena skickas inte i real tid, de rättas innan de skickar vidare till targets. Så de går igenom många så man slipper rätta en massa. Inte så mycket arbete då det har många "Veriferare" som de kallar det.

Jag vet dom inte skickas i realtid, men det krävs ju väldigt många som ska sitta och kolla igenom varje meddelande. Förstå vilken tid det ska ta.
2020-06-07, 22:58
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag vet dom inte skickas i realtid, men det krävs ju väldigt många som ska sitta och kolla igenom varje meddelande. Förstå vilken tid det ska ta.
Jag skiter i hur lång tid det tar, jag skriver mina meddelanden ändå så får de skicka ut dem när de vill haha. Går fort.Inte jag som kollar igenom meddelandena så det är ju inte något att klaga på.
Tycker det är ett smidigt sätt så man inte behöver rätt sina medarbetares fel hela tiden som på JH t.ex.
Nu slipper man rätta andras fel. Det gör Verifierarna istället medan trafiken rullar på fint
2020-06-07, 23:46
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Hur pass bra betalt är det att vara sån där verifierare? Hur blir man en sån?
2020-06-08, 01:50
Medlem
Citat:
Jag skiter i hur lång tid det tar, jag skriver mina meddelanden ändå så får de skicka ut dem när de vill haha. Går fort.Inte jag som kollar igenom meddelandena så det är ju inte något att klaga på.
Tycker det är ett smidigt sätt så man inte behöver rätt sina medarbetares fel hela tiden som på JH t.ex.
Nu slipper man rätta andras fel. Det gör Verifierarna istället medan trafiken rullar på fint
Trafiken är dålig på den svenska delen
2020-06-08, 02:22
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Hur pass bra betalt är det att vara sån där verifierare? Hur blir man en sån?
Ingen aning faktiskt.
2020-06-08, 02:24
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Trafiken är dålig på den svenska delen
Jag fick 270 på den svenska avdelningen, tycker det rullar på bra. Dock Kör jag bara för att klara kravet på 250 där. Köttar på den australienska avdelningen så när jag får tid över rullar jag in på den svenska tills jag uppnått runt 250.
2020-06-08, 04:09
Medlem
Citat:
Jag fick 270 på den svenska avdelningen, tycker det rullar på bra. Dock Kör jag bara för att klara kravet på 250 där. Köttar på den australienska avdelningen så när jag får tid över rullar jag in på den svenska tills jag uppnått runt 250.
Verkar som att du har många bollar i luften haha
2020-06-08, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Riktigt kasst var det igår, tog fan en hel dag nästan att komma upp till 400st..

Även idag är det ganska kasst. Känner mig knappt sugen att skriva. Hoppas det vänder imorgon.

Vilken tid på morgonen på JH blir flöde som fetast under en måndag? är det redan vid 06 där?

Fick du något svar från Payoneer tidigare gällande borttagande av ditt konto och uppgifter? Inte hittat din update gällande det

Gällande JH så tycker jag nästan att morgonen runt 6-7 är en bra tid att börja på, du bygger upp din egen kö då färre tycks vara inne och skriva.
Dessvärre är det ibland väldigt jävla mycket pokes och favorit-meddelanden, dvs ingen bonus på dessa.

Men de flesta som skriver vi den tiden sitter och gömmer sig från frugan som fortf sover och skriver medan de käkar frulle, därav riktigt snabba responser vilket jag anser är skönare än att hoppa mellan 10 olika gubbar som skriver, då man har ett flöde i konversationen.

Olika beroende på tid på månaden osv så klart. Men det är så som jag minns det iaf.
Senast redigerad av vossibop 2020-06-08 kl. 11:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in