Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Möjligt - så kan det vara. Fast jag tror (dessvärre) att W mötte sitt öde mellan kl 17 -19 den 14 November.
Samt att G*ran (kontra andra grannars vittnesmål om kl 17 - 19) som påstår sig höra ngt bråk/skrik ca kl 22 har fel i tidsangivelsen. Förstår inte det riktigt - MEN tror mig om att jag sett det i FUP att tidsangivelsen från G*ran inte kan riktigt bevisas. Man kan se på TV via Netflix etc och då kanske tiden inte stämmer -med om man sett ett program som går via TV:s tablå etc.
Jag får inte inte ihop det riktigt ...
Exakt så, den enda referensen han har till sin tidsangivelse vilket gör att han är "SÄKER" på att skriken skedde senare än 18-19 är att han hörde skriken efter han sett CIS som sänds 20:00-20:30 (enl. honom).
Men som jag skrev så har inte CIS sänts 20:00-20:30 Torsdagen den 14 nov, utan han måste antingen sett repris, netflix (mm) eller sett CIS: LA som sändes 17:00-18:00.
Om nu samma tidangivelse kommer upp imorgon vid vittnesmål hoppas jag åklagare då referens till TV tablå. G*ran jobbar natt och sover på dag/kväll, så tror förövrigt inte han har riktigt koll på vad klockan är denna kväll.
P*ters tidangivelser är mer trovärdiga.