Citat:
Ursprungligen postat av
anetor
Tänk vad du kastar dynga omkring dig. "LW som påstår att han sagt detta." "LW... gav sig in hos UW mitt i natten och ställde sig och glodde på MH." LW.. berättar gråtande att han aldrig tagit ett enda beslut själv." "LW var nog beredd att gå ganska långt för att kontrollera såväl omgivningen och hur de förhåller sig till varandra i förekommande fall."
Och du beskyller andra för att inte ha några konkreta argument i fallet om mordet på LW. Du för fram rena spekulationer som du inte kan visa har någon som helst bäring i att visa vem som mördat LW. Attt komma med sådana här påståenden och tro att man kommer med argument som stödjer att SD är oskyldig... Jag finner inte ord.
Tack, då kanske man slipper dina infantila inlägg ett tag om du inte finner ord?
Att LW uppvisar stört beteende ansåg jag redan ganska tidigt. Diverse vittnesmål i bl. a FUP visade att hon var värre än jag trodde.
Att det varså jävligt mellan SD och LWbär de båda skuld för men jag tror knappast att LW lyckats kamoflera sina sämre sidor i alla andra relationer. UW har väl sett en del men där fanns gemensamma barn som hon kan förlora om hon spelat ut hela sitt register. Det kan funnits fnurror på tråden i andra relationer men kanske inte något vidare incitament att berätta det för dessa när de hörts. UW och SD är ju tvugna för de har varit involverade i konflikter med LW som finnsdiarieförda i myndigheters arkiv. Men någon annan kan väl gett sig fan på att hen inte ska dit, det ska inte bli något tjafsande hos polis soc eller whatever. Då är det ju tacksamt att inte finnas på konfliktradarn likt SD och UW.
Den där envisheten om att inte släppa taget och backa om någon inte vill "reda ut" något just för att det passade henne lär väl uppfattas som kränkande och störigt av fler än SD (och UW).
LW anmälde ju SD för ofredande för saker hon själv gjorde hos UW när han hade MH där, med grädde på moset, SD klev väl inte in hos LW när hon hade besök av andra herrar. Han nöjde sig med att vara Peeping Tom och glo genom fönstret, men vem vet, hon kanske missat i schemat till pojkvännerna och bjudit in SD på kladdkaka samtidigt som hon låg på soffan med MgL?