2020-06-07, 09:24
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
mycket möjligt att det är en del vätska, bara inget jag märker av, musklerna känns hårda, blodådrar börjar ploppa fram, o ingen kroppsdel visar tecken på ödem. som jag förstått det är det inte alla som upplever vattenansamling, på samma sätt som alla inte upplever de andra bieffekterna.

har du själv tagit någon sarm eller prohormon btw ?

Du verkar inte ha läst igenom hela den här tråden. Rekommenderar att du gör det om du är intresserad av folks upplevelser av SARMs och annan nyttig information.

Jag har tagit RAD-140, LGD, Cardarine (egentligen ingen SARM) och Ostarine.
Citera
2020-06-07, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Du verkar inte ha läst igenom hela den här tråden. Rekommenderar att du gör det om du är intresserad av folks upplevelser av SARMs och annan nyttig information.

jag berättar endast om min erfarenhet av preparatet, förstår inte riktigt varför jag ska läsa igenom om andras. men självklart har jag läst igenom massor, innan jag började kura
Citera
2020-06-07, 10:05
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
jag berättar endast om min erfarenhet av preparatet, förstår inte riktigt varför jag ska läsa igenom om andras. men självklart har jag läst igenom massor, innan jag började kura

Kan ju vara bra att veta att det är flera här på FB har fått kraftig leverpåverkan av just LGD t.ex. En fick gulsot och det tog flera månader innan han återhämtade sig.

Därför är det bra att läsa riktiga människors upplevelser istället för att läsa allt som man hittar när man googlar som till 99% av fallen är sidor som själva säljer preparaten och endast talar positivt om dem och påstår att det finns inga eller nästintill inga biverkningar.
Citera
2020-06-07, 10:23
Medlem
Citat:
Kan ju vara bra att veta att det är flera här på FB har fått kraftig leverpåverkan av just LGD t.ex. En fick gulsot och det tog flera månader innan han återhämtade sig.

Därför är det bra att läsa riktiga människors upplevelser istället för att läsa allt som man hittar när man googlar som till 99% av fallen är sidor som själva säljer preparaten och endast talar positivt om dem och påstår att det finns inga eller nästintill inga biverkningar.

men jag haaaaar läst igenom, vad baserar du det här på ? att jag inte märkt av eller upplevt vattenretention ?
Citera
2020-06-07, 10:36
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
men jag haaaaar läst igenom, vad baserar du det här på ? att jag inte märkt av eller upplevt vattenretention ?

"jag berättar endast om min erfarenhet av preparatet, förstår inte riktigt varför jag ska läsa igenom om andras."

Du sa ju att du inte förstår varför du ska läsa om andras erfarenheter. Du frågade även om jag använt SARMs när jag har pratat om min kur här i tråden. Förstår inte riktigt ditt resonemang.

Varför ska du inte läsa om andras erfarenheter? Det är ju det bästa man kan göra när man använder substanser, speciellt när de är olagliga. Tror du folk som vill börja med AAS vara läser på lite sidor som säljer AAS innan de börjar?
Citera
2020-06-07, 11:01
Medlem
Citat:
"jag berättar endast om min erfarenhet av preparatet, förstår inte riktigt varför jag ska läsa igenom om andras."

Du sa ju att du inte förstår varför du ska läsa om andras erfarenheter. Du frågade även om jag använt SARMs när jag har pratat om min kur här i tråden. Förstår inte riktigt ditt resonemang.

Varför ska du inte läsa om andras erfarenheter? Det är ju det bästa man kan göra när man använder substanser, speciellt när de är olagliga. Tror du folk som vill börja med AAS vara läser på lite sidor som säljer AAS innan de börjar?

ja jag berättade om mina erfarenheter med avsaknad av vattenretention o förstod inte varför du sade till mig att jag skulle läsa igenom andras erfarenheter plötsligt. jag har redan läst massor innan jag började kura, samlar alltid på mig massor av info innan jag hoppar på något.

sen frågade jag om du tagit något yes, jag lägger inte på minnet vad alla heter som skrivit om sina kur rapporter
Citera
2020-06-07, 11:14
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
ja jag berättade om mina erfarenheter med avsaknad av vattenretention o förstod inte varför du sade till mig att jag skulle läsa igenom andras erfarenheter plötsligt. jag har redan läst massor innan jag började kura, samlar alltid på mig massor av info innan jag hoppar på något.

sen frågade jag om du tagit något yes, jag lägger inte på minnet vad alla heter som skrivit om sina kur rapporter

Okej.

Men du vet att musklerna kan hålla massa vatten, precis som kreatin gör när man tar det? Om du tycker dig se muskligare ut kan det helt enkelt vara mycket vatten som bundit till musklerna. Alltså lite av en "osynlig" vattenretention. Försökte förklara det tidigare också men du verkade inte ta till dig något av det.
Citera
2020-06-07, 11:30
Medlem
Citat:
Okej.

Men du vet att musklerna kan hålla massa vatten, precis som kreatin gör när man tar det? Om du tycker dig se muskligare ut kan det helt enkelt vara mycket vatten som bundit till musklerna. Alltså lite av en "osynlig" vattenretention. Försökte förklara det tidigare också men du verkade inte ta till dig något av det.

du skrev samtidigt att det oftast kommer med ödem i någon kroppsdel, som jag inte märkt av...

men vi släpper detta nu, det blev tjatigt o vi spammar tråden.

ha det gött =)
Citera
2020-06-07, 11:33
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
du skrev samtidigt att det oftast kommer med ödem i någon kroppsdel, som jag inte märkt av...

men vi släpper detta nu, det blev tjatigt o vi spammar tråden.

ha det gött =)

Oftast betyder inte alltid Ha en bra söndag!
Citera
2020-06-07, 13:32
Medlem
Citat:

Komiskt när du går emot mig, när du varken tagit prohormon som 1-AD (1-testo) eller mk-677.

Jaja, alltid finns det nåt troll eller nörd som ska påstå dittan och dattan baserat på information de studerat på nätet. Med det sagd ska jag inte föda trollet ovan nåt mer.
Citera
2020-06-07, 15:09
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Komiskt när du går emot mig, när du varken tagit prohormon som 1-AD (1-testo) eller mk-677.

Jaja, alltid finns det nåt troll eller nörd som ska påstå dittan och dattan baserat på information de studerat på nätet. Med det sagd ska jag inte föda trollet ovan nåt mer.

Om någon är troll så är det du.

Man behöver inte ha brukat en substans för att ha kunskaper om den. Tror du alla farmaceuter/apotekare måste prova all medicin innan de får berätta för folk hur de fungerar?

Jag rättade ju även mig själv och skrev att man kan gå upp snabbt av MK677 precis som du påstod, men att långt ifrån allt av den viktuppgången är muskelmassa.

Du har fortfarande inte svarat på varför du skrev att du fick hög sexlust/libido av Ostarine. Ostarine har helt motsatt effekt och kan faktiskt ge erektil dysfunktion och försämrad sexlust och funktion.
Senast redigerad av Jagozar 2020-06-07 kl. 15:15.
Citera
2020-06-07, 15:21
Medlem
Citat:
Om någon är troll så är det du. Man behöver inte ha brukat en substans för att ha kunskaper om den. Jag rättade ju även mig själv och skrev att man kan gå upp snabbt av MK677, men att långt ifrån allt sv den uppgången är muskelmassa.

Du har fortfarande inte svarat på varför du skrev att du fick hög sexlust/libido av Ostarine. Ostarine har helt motsatt effekt och kan ge erektil dysfunktion och försämrad sexlust och funktion.

När jag påbörjade mk-677 så blev jag i början lite tröttare, sen kom en ökad apitit, sen började det ömma runt bröstkorg och armar, sen släppte ömningen, sen såg jag tydligare och större muskulatur, framför allt på armarna. Däremot minskade sexlusten till nästan noll under de 3 första veckorna.

Jag lade till 20mg ostarine p.g.a att det för tillfället kändes som jag var påväg mot för stor viktuppgång på för kort tid. 7-8kg redan. På något sätt kom då sexlust tillbaka, morgonstånd och hela köret. Det är inte något annat som jag lagt till. Kan professorn kanske förklara för mig vad hen tror det beror på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in