2020-06-05, 12:11
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
så min lgd 4033 kur är snart över, som pct, är det nolvadex som gäller ?

Det bästa du kan göra är att ta ett blodprov och se om du behöver PCT.
Har du tur behöver du ingenting och behöver inte påfresta kroppen mer. Antagligen så har du sänkt testo m.m. och behöver se över det.
Men gör att test för att se hur "illa" det är.

https :// werlabs .se /blodprov/
Citera
2020-06-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Det bästa du kan göra är att ta ett blodprov och se om du behöver PCT.
Har du tur behöver du ingenting och behöver inte påfresta kroppen mer. Antagligen så har du sänkt testo m.m. och behöver se över det.
Men gör att test för att se hur "illa" det är.

https :// werlabs .se /blodprov/

tack, behövde en sån här sida =)
Citera
2020-06-05, 13:18
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Jag är bara på andra veckan. Förlåt om jag var otydlig, ska köra i 8 veckor är vad jag menade. Än så länge går det bra, först denna veckan har jag börjar märka en viss ökning i uthållighet, lust till sex och styrka, inga bieffekter än så länge

Hur går det?
Citera
2020-06-05, 13:18
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
så min lgd 4033 kur är snart över, som pct, är det nolvadex som gäller ?

Berätta gärna hur det har gått från start till slut, väldigt oaktiv tråd detta.
Citera
2020-06-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Berätta gärna hur det har gått från start till slut, väldigt oaktiv tråd detta.

tja, jag började med lgd den första april, o vägde 76.
idag väger jag 80. o har precis börjat med mk677 för ca en vecka sen.

jag har inte märkt av någon vattenretention i huvudtaget, dock fick jag en jävla ledvärk efter en vecka, men det gick över o försvann helt efter några dagar.

styrkemässigt har det inte hänt så mycket, men musklerna växer iallafall =)
Citera
2020-06-05, 14:28
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
tja, jag började med lgd den första april, o vägde 76.
idag väger jag 80. o har precis börjat med mk677 för ca en vecka sen.

jag har inte märkt av någon vattenretention i huvudtaget, dock fick jag en jävla ledvärk efter en vecka, men det gick över o försvann helt efter några dagar.

styrkemässigt har det inte hänt så mycket, men musklerna växer iallafall =)

50-66% av den vikten du gått upp är säkerligen vatten som kommer försvinna efter en vecka eller tvp. Man kan inte alltid tydligt märka av om man lägger på sig vattenvikt.

Man märker det oftast om man får ödem vilket visas på en specifik kroppsdel oftast. Men det lär vara precis som kreatin som binder vätska i musklerna så att man ser muskligare ut än man egentligen är.
Citera
2020-06-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
50-66% av den vikten du gått upp är säkerligen vatten som kommer försvinna efter en vecka eller tvp. Man kan inte alltid tydligt märka av om man lägger på sig vattenvikt.

Man märker det oftast om man får ödem vilket visas på en specifik kroppsdel oftast. Men det lär vara precis som kreatin som binder vätska i musklerna så att man ser muskligare ut än man egentligen är.

Fått hulken armar på mk677 och jag har typ 2 burkar kvar på de rekomenderade 12 veckorna, dvs 8 veckor till. Gått upp 6kg så la till ostarine vilket har gjort att sexlusten skjutit i taket igen
Citera
2020-06-05, 19:33
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Fått hulken armar på mk677 och jag har typ 2 burkar kvar på de rekomenderade 12 veckorna, dvs 8 veckor till. Gått upp 6kg så la till ostarine vilket har gjort att sexlusten skjutit i taket igen

Låter ju troligt att du fått "hulken-armar" på fyra veckor av en prohormon som oftast tar runt 3-4 månader innan det börjar visa några resultat.

Hur menar du att du fått sexlust av Ostarine? Ostarine har inga sådana effekter över huvud taget. Ostarine ökar bendensiteten vilket gör att skelettet kan "supporta" en större andel muskler. Det har inget med hormoner eller sexlust att göra.

Antingen så trollar du eller så har du ingen aning om vad nånting är eller gör.
Citera
2020-06-05, 19:41
Medlem
Citat:
Låter ju troligt att du fått "hulken-armar" på fyra veckor av en prohormon som oftast tar runt 3-4 månader innan det börjar visa några resultat.

Hur menar du att du fått sexlust av Ostarine? Ostarine har inga sådana effekter över huvud taget. Ostarine ökar bendensiteten vilket gör att skelettet kan "supporta" en större andel muskler. Det har inget med hormoner eller sexlust att göra.

Antingen så trollar du eller så har du ingen aning om vad nånting är eller gör.

Varför skulle jag trolla?! Idiot, burken säger 30mg i 12 veckor. Mina ökningar är väldigt synliga efter 4 veckor vare sig du vill tro det eller ej. Jag hade svårt att se ökningarna tills folk började kommentera (kombinerar mk-677, ostarine, 1AD, arminstane, samt 5-DHEA) dagligen.

Kommer att lägga till DIM mot slutet av kuren.
Senast redigerad av fonzen 2020-06-05 kl. 19:58.
Citera
2020-06-05, 20:27
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Varför skulle jag trolla?! Idiot, burken säger 30mg i 12 veckor. Mina ökningar är väldigt synliga efter 4 veckor vare sig du vill tro det eller ej. Jag hade svårt att se ökningarna tills folk började kommentera (kombinerar mk-677, ostarine, 1AD, arminstane, samt 5-DHEA) dagligen.

Okej, man kan tydligen lägga på sig runt 2-3kg de första två veckorna. Inget som säger om det är ren fettfri massa eller vätska dock.

"It isn’t uncommon for individuals to gain up to 10-15 pounds, with almost half of that coming on substantially quickly in the first couple weeks.

It is a very dramatic compound and the results are very noticeable.

With that being said, do not misinterpret all of this weight as muscle tissue.

The main benefit GH has on body composition is improved nutrient partitioning, lipolysis, and increased muscular fullness facilitated via increased nitrogen and intramuscular water retention."

Sen mm du inte trollar så undrar jag varför du skriver såna dumheter som att Ostarine skulle ge dig högre sexdrift. Kollar du inte upp vad för effekter substanserna du stoppar i ger och hur de fungerar?
Citera
2020-06-05, 22:03
Medlem
mrxwls avatar
Citat:

Lägg gärna upp före/efter-foton.
Riktigt sugen på att se hulkenarmarna. Och resten av kroppen.
Citera
2020-06-07, 09:14
Medlem
Citat:

mycket möjligt att det är en del vätska, bara inget jag märker av, musklerna känns hårda, blodådrar börjar ploppa fram, o ingen kroppsdel visar tecken på ödem. som jag förstått det är det inte alla som upplever vattenansamling, på samma sätt som alla inte upplever de andra bieffekterna.

har du själv tagit någon sarm eller prohormon btw ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in