2020-06-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan
v
Vilka krigsskadade? Alla i A är inte småbarn för den delen. Sedan är det fler i A kretsar som har svenska gener i sig än i de flesta andra grupper. Eddi* är halvsvenne som exempel.

Folk som kastar granater in i folks hem bland andra. Folk som personligen vill hämnas och inte skickar barn för att utföra dåd medan man själv gömmer sig.

Vilka i A är inte småbarn? Vilka är det vi ska frukta? De kan (med ditt resonemang) inte besitta något våldskapital då de inte varit med och attackerat. De är barn som skickas för att skjuta, det skrev du själv, "beväpnade 18 åringar".

Att de beger sig på oskyldiga i berörda personers närhet är bara fegt,

Skiter i vart de kommer ifrån, a-falangen är sammansatt utav pengar och droger. Det tar förr eller senare slut. I andra grupperingar finns det blodsband där är mentaliteten en helt annan. Som någon skrev tidigare i tråden, mini poserar med arap på bilder på facebook och är numera medlem med araps mördare. Skulle aldrig hända i grupperingar sammansatta av blod
Citera
2020-06-07, 00:03
Medlem
Satungensunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Länk till låst artikel: https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...ade-1.28881227

Berat och Blerims pappa är dock fortfarande häktad antar jag. Han dömdes ju till 10 månaders fängelse 2015 för händelser i samband med att Berat greps efter att ha planerat hämnd för mordet på Hussein.

Det står också följande: Det står ingenting om de tre som misstänktes nyligen. Är det bara GT som skrivit om dessa? Det borde ha begärts häktade nu om bevisen är starka nog.

Nej ber*t är försatt på fri fot. Antar att dom vill ta honom på grövre åtalspunkter
Citera
2020-06-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Länk till låst artikel: https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...ade-1.28881227

Berat och Blerims pappa är dock fortfarande häktad antar jag. Han dömdes ju till 10 månaders fängelse 2015 för händelser i samband med att Berat greps efter att ha planerat hämnd för mordet på Hussein.

Det står också följande: Det står ingenting om de tre som misstänktes nyligen. Är det bara GT som skrivit om dessa? Det borde ha begärts häktade nu om bevisen är starka nog.

Det står ju att 25 åringen är släppt? Så hur kan du anta att berat fortfarande är häktad?

Isåfall har blerims farsa tagit på sig pistolen helt enkelt
Citera
2020-06-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stius-qots
Folk som kastar granater in i folks hem bland andra. Folk som personligen vill hämnas och inte skickar barn för att utföra dåd medan man själv gömmer sig.

Vilka i A är inte småbarn? Vilka är det vi ska frukta? De kan (med ditt resonemang) inte besitta något våldskapital då de inte varit med och attackerat. De är barn som skickas för att skjuta, det skrev du själv, "beväpnade 18 åringar".

Att de beger sig på oskyldiga i berörda personers närhet är bara fegt,

Skiter i vart de kommer ifrån, a-falangen är sammansatt utav pengar och droger. Det tar förr eller senare slut. I andra grupperingar finns det blodsband där är mentaliteten en helt annan. Som någon skrev tidigare i tråden, mini poserar med arap på bilder på facebook och är numera medlem med araps mördare. Skulle aldrig hända i grupperingar sammansatta av blod

De har alltid gett sig på kvinnor och barn.

Edd*e har med Lunas död att göra, han har placerat den där med rob*n talani.

Samma med Yosef warsame/ där var det eddi* som såg till att han dog.

Gud är också stor och de alla har barn och de kan också tas ifrån dom.

Blod är tjockare än vatten och det kommer smälla frågan är bara när var vem och hur. Bler*ms blod har inte spillts i onödan.

ALBANER har blodshämnd öga för öga tand för tand och det vet dessa apor 🐵

Längtar till att läsa på GP att någon av dom dött jävla djur neandertalare
Citera
2020-06-07, 01:47
Medlem
qutms avatar
Ja det verkar ta manader innan handen kommer, om man ser tillbaka.
Vad har A-falangen for power idag just nu?
Citera
2020-06-07, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshneresussanne
Håller med.
a-falangen har inte kunnat acceptera att dessa killar velat vara ifred och skapa sig ett liv utanför det här.

Men A falangen har dock inte räknat med att nu när Bler*m dött.så kommer det komma emot dom förr eller senare/ alla har syskon och de har bröder!

Om ni minns Zoz*, lillbrorsan satte skott rakt av i mördaren efter det när han växte upp o blev äldre, utan att blinka!

Tycker bara så jävla synd, alla är unga, runt 20-26 års åldern. De blir så lätt påverkade, jag menar de jag pratar om iaf hade mycket. Egen bil, lägenhet och fast inkomst. En av de hade t.o.m. en dröm han dela med sig, starta Ett eget företag. Var det värt undrar jag, bara för de är med i nån jävla falang och ska lyssna på en ledare. Blev så ledsen. Speciellt när jag visste deras mål i livet..
Citera
2020-06-07, 03:29
Medlem
Citat:
Antal dåd ser jag inte som något märkvärdigt, alla dåd är ju riktade mot b-falangen (som aldrig svarar på elden). Inte svårt att ge sig på en sådan falang.
Att ge sig på ett mobboffer 100 gånger gör dig inte starkare/farligare än någon som ger sig på "större" fiender 10 gånger.

Hänger du med hur jag tänker?

Styrkan som a-falangen visat upp är den styrka de visat mot b-falangen såvida jag inte missat något krig. Att definiera deras styrka enbart baserat på styrka visat mot b-falangen blir missvisande i min åsikt

Sant de du säger men de sjuka är ju att A-falangen strider mot två olika gäng i sin stadsdel och ändå dominerar
Citera
2020-06-07, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshneresussanne
De har alltid gett sig på kvinnor och barn.

Edd*e har med Lunas död att göra, han har placerat den där med rob*n talani.

Samma med Yosef warsame/ där var det eddi* som såg till att han dog.

Gud är också stor och de alla har barn och de kan också tas ifrån dom.

Blod är tjockare än vatten och det kommer smälla frågan är bara när var vem och hur. Bler*ms blod har inte spillts i onödan.

ALBANER har blodshämnd öga för öga tand för tand och det vet dessa apor 🐵

Längtar till att läsa på GP att någon av dom dött jävla djur neandertalare

Vem ska hämnas Blerim åt berat? Vatan och deras pundar liga eller? Trött på sånna som dig kom med fakta eller dra
Citera
2020-06-07, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfishken
Vem ska hämnas Blerim åt berat? Vatan och deras pundar liga eller? Trött på sånna som dig kom med fakta eller dra
Hahahahaha vatan och hans pundarliga hahahaha,hör vatan brukar heroin,,lägg av med propaganda krigen nu,a falangen knullat b falang punkt slut,men att b falang hämnas vet man ej,ber*at verkar mest gömma sig,kanske är han för feg eller kanske upprättar han sin familjs heder,han bror kommer aldrig vila i frid för hans hämnd tagits
Citera
2020-06-07, 08:14
Medlem
Satungensunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfishken
Sant de du säger men de sjuka är ju att A-falangen strider mot två olika gäng i sin stadsdel och ändå dominerar

Lätt att dominera när man inte får något som helst motstånd hade någon av dessa börjat göra motstånd, eller helt plötsligt båda två göra motstånd så hade det inte varit lika kul helt plötsligt..

min fiendes fiende är min vän. Och a-falangen har en del fiender vid detta laget. Det kan gynna b-falangen.
Citera
2020-06-07, 08:53
Medlem
Citat:
Fortfarande bara b-falangen som fått stryk av a-falangen. Ingen annan.
Hur ofta man attackerar definierar inte hur stark du är. Ingen idé för en grupp att attackera om ingen vågar ge sig på. Och rädsla av en grupp kan komma av att veta vad de kan göra om man hamnar i problem med dem.

Skulle a-falangen då ses som mindre farliga om de nu skulle lugna ner sig och ingenting mer händer? Ska man då tolka de som att de är så farliga att ingen vågar gå emot dessa? Såsom andra kanske tänker om andra grupperingar som inte attackerat på ett tag?

Nej du Afalangen vart involverad och haft ett finger med I nästan varenda konflikt I stan de senaste decenniet för vad det verkat som, detta är ingen grupp som växte fram igår de livnärat sig på konflikter I nästan ett årtioende om inte mer dessutom ligger de inte bara I fejd med Bfalang utan de har ju sopat mattan med Norra på sidan av detta också med minst en lika lång vålds lista om inte enu längre. Inte många grupper som har kapacitet & köra ett tvåfronts krig såhär och fullkomligen dominera bägge änderna..
Citera
2020-06-07, 09:47
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satungensunge
Nej ber*t är försatt på fri fot. Antar att dom vill ta honom på grövre åtalspunkter

Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Det står ju att 25 åringen är släppt? Så hur kan du anta att berat fortfarande är häktad?

Isåfall har blerims farsa tagit på sig pistolen helt enkelt
Syftningsfel. En man i 50-årsåldern, Berat och Blerims pappa, är fortsatt häktad. Jag menade inte att Blerims pappa och Berat är häktade. Berat och Blerim har samma pappa vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in