Jag har inte hört den och finns det något sätt att få tag på den så Pm eller lägg upp den någonstans.
Det kan ju bara bli riktigt bra på alla sätt och vis
Minns att det fanns ett annat omslag till den skivan med en massa tidningsurklipp om Errol. Har för mig att man kunde köpa skivan på den gamla könsrocks sidan, Spärrman men det är väl 15 år sedan eller mer.
Minns att det fanns ett annat omslag till den skivan med en massa tidningsurklipp om Errol. Har för mig att man kunde köpa skivan på den gamla könsrocks sidan, Spärrman men det är väl 15 år sedan eller mer.
Tror att det var Spärrman jag såg lite info om Meduzas Hantlangare – En Upphottad Tribut Till Eddie Meduza. Spärrman hade en hel del info och lite till av musik. Vad hände med Spärrman hemsida
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Det skulle ju kunna förklara hans tidiga bortgång. Kommer du ihåg vad hans skivbutik hette? kan nämligen varit där någon gång.
Det var väl inte direkt något skivbutik utan lite mer källarlokal.
Tror dock inte det hade något namn. Om ifall han inte jobbade i de övriga skivbutikerna i Linköping
Tror att det var Spärrman jag såg lite info om Meduzas Hantlangare – En Upphottad Tribut Till Eddie Meduza. Spärrman hade en hel del info och lite till av musik. Vad hände med Spärrman hemsida
Den sidan finns väl inte kvar eller? Har i alla fall inte hört så mycket från bandet, bara låten som finns med på samlingsskivan Punkjävlar.