Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Ikke godt å si, du har et poeng du insinuerer da at han egentlig hadde abstinenser da han møtte til avhør, klart fullt mulig, men fortsatt et ubesvart spørsmål hvorfor bar ikke Holden der, og hvorfor påstår noen her at det er forsvaret som har lekket disse opplysningene til pressen
Hvorfor skulle forsvaret lekke opplysninger som gir opphav til spekulasjoner blant folk.
Dernest tror jeg TH snarest bør kvitte seg med Holden som forsvarer for hva skal man med en forsvarer som verken stiller opp når man trenger en og i tillegg lekker opplysninger som stiller klienten i et enda dårligere lys. Forstå det den som kan.
Nei, jeg insinuerer ikke at han hadde abstinenser, jeg mener at han nok i løpet av dagen før han stilte hos kripos hadde tatt noen super av flaska han mest sannsynlig har liggende i skrivebordsskuffen på jobb.
Bare spekulasjoner fra min side, selvfølgelig, men det er slik fungerende alkoholikere, ja, nettopp fungerer.
De drikker gjerne jevnt og trutt gjennom dagen, ikke store mengder, og ikke slik at det syns veldig tydelig eller at man endrer oppførsel, men kommer man for nærme så kan man lukte det. Men de vet de fleste som fungerer sånn, så det vet at de ikke må snakke folk oppi ansiktet og holde en viss avstand.