2020-06-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ikke godt å si, du har et poeng du insinuerer da at han egentlig hadde abstinenser da han møtte til avhør, klart fullt mulig, men fortsatt et ubesvart spørsmål hvorfor bar ikke Holden der, og hvorfor påstår noen her at det er forsvaret som har lekket disse opplysningene til pressen
Hvorfor skulle forsvaret lekke opplysninger som gir opphav til spekulasjoner blant folk.
Dernest tror jeg TH snarest bør kvitte seg med Holden som forsvarer for hva skal man med en forsvarer som verken stiller opp når man trenger en og i tillegg lekker opplysninger som stiller klienten i et enda dårligere lys. Forstå det den som kan.

Det finnes film av TH som kommer til forhøret. Han er i hvert fall ikke dritings.
Citera
2020-06-06, 22:51
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Det var en ting jeg stusset over, men nå skjønner jeg, og det er hvordan helt presis ville kryptoGM kommunisere tilbake til TH. Jeg stusset over beløpet til 0.0007 btc.

Så har jeg lest brevet (som gjengitt av VG) mange ganger og så tror jeg jeg har svaret. Sitat:

"Du OG vi vill sende ... Ta kommunisering address inn i xxxxx for se alle overføring till address og om vi har kommunisert."
Og litt lengre ned, hvis man ser nøye på bredten til feltet xxxx btc = .... og sammenligner bredten for xxxx feltet, så er det for TH : 0.001 til 0.006 btc, mens første mld for kreptoGM har et felt som er bredere, og ville logisk nok være noe med 7, altså 0.0007 btc (for "Dårlig tid, fort eller hun er død").

Dvs, kryptoGM "sender en melding til seg selv" for å formidle et budskap tilbake til TH. TH får innstuks å sjekke overføringer på f.e. blockchain.com

VG kunne nevne at kryptoGM sendte denne mld på 10.11.18, flere ganger en dag etter 13.11.18, og 16.01.19 men det vi nå kan se er at samme mld ble også sendt 30.11.18 (2x), 1.12.18 (3x), 27.12.18, 02.01.19 (2x). Det har aldri kommet fram via VG.

Imponert hva du får frem! :-) Kan du forklare litt mer? Hva kan dette bety, for eksempel?
Citera
2020-06-06, 23:01
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ikke godt å si, du har et poeng du insinuerer da at han egentlig hadde abstinenser da han møtte til avhør, klart fullt mulig, men fortsatt et ubesvart spørsmål hvorfor bar ikke Holden der, og hvorfor påstår noen her at det er forsvaret som har lekket disse opplysningene til pressen
Hvorfor skulle forsvaret lekke opplysninger som gir opphav til spekulasjoner blant folk.
Dernest tror jeg TH snarest bør kvitte seg med Holden som forsvarer for hva skal man med en forsvarer som verken stiller opp når man trenger en og i tillegg lekker opplysninger som stiller klienten i et enda dårligere lys. Forstå det den som kan.

Nei, jeg insinuerer ikke at han hadde abstinenser, jeg mener at han nok i løpet av dagen før han stilte hos kripos hadde tatt noen super av flaska han mest sannsynlig har liggende i skrivebordsskuffen på jobb.

Bare spekulasjoner fra min side, selvfølgelig, men det er slik fungerende alkoholikere, ja, nettopp fungerer.
De drikker gjerne jevnt og trutt gjennom dagen, ikke store mengder, og ikke slik at det syns veldig tydelig eller at man endrer oppførsel, men kommer man for nærme så kan man lukte det. Men de vet de fleste som fungerer sånn, så det vet at de ikke må snakke folk oppi ansiktet og holde en viss avstand.
Citera
2020-06-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja men han har ikke aksjer i Hagen imperiet så det du sier er tull.

"Imperiet" består av mange selskaper, og TH starter stadig nye. Jeg har ikke gått inn på eierstrukturen i hvert enkelt selskap, men stoler på det du sier!
Citera
2020-06-06, 23:07
Medlem
Ny artikkel i VG:

https://www.vg.no/i/wPae4G?utm_source=navigator-share&utm_campaign=topp
Citera
2020-06-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Ny artikkel i VG:

Pass deg nå ellers kommer Sosialisten og tar deg.
Citera
2020-06-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Pass deg nå ellers kommer Sosialisten og tar deg.

Gleden er på min side!
Citera
2020-06-06, 23:19
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Ny artikkel i VG:

Dette er jo nesten akkurat som å lese analysene av Laila-brevene......
Citera
2020-06-06, 23:21
Medlem
Noen kommenterte at TH reiste til arbeid etter at han ikke var i form til å gjennomføre gjennomlesningen av avhøret den dagen, og vedkommende lurte på hvorfor han ikke reiste hjem. Han har jo for tiden ikke adgang til huset i Sloraveien. Så jeg forstår veldig godt at han reiste til arbeid på det tidspunktet.
Citera
2020-06-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkmatt
https://imgur.com/a/Lh9Jkd1
men.. 36 må jo være TH/Kripos? mtp "decode hex monero in..."

Nei 76 og 3a 36 er kryptoGM som melder TH.
Citera
2020-06-06, 23:24
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Noen kommenterte at TH reiste til arbeid etter at han ikke var i form til å gjennomføre gjennomlesningen av avhøret den dagen, og vedkommende lurte på hvorfor han ikke reiste hjem. Han har jo for tiden ikke adgang til huset i Sloraveien. Så jeg forstår veldig godt at han reiste til arbeid på det tidspunktet.

Holden har vært ute i media og sutret om det samme, at han har jo ikke noe eget hjem å reise til for tiden, og at jobben derfor er hans eneste fristed nå for tiden, eller noe i den duren.

Han er visst generelt glad i å være mye på jobben, denne mannen.
Citera
2020-06-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Nei 76 og 3a 36 er kryptoGM som melder TH.

Kan dere ikke ta det på PM og heller oppsummere her til slutt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in