Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Sorry, jag ville bara skriva ett inlägg och inte spec till dej. Jag tror absolut inget om dej utan försöker tänka mej in i vad som styr feminist tankar när en man gör ett sexköp.
Det naturliga är väl att det har alltid förekommit och gör än i dag utom i något spec land som vill utmärka sig med torsk och virus jakt. Få har väl blivit lika hatade som Paolo och Assange av feminister genom att de deltog i akten där inte ens Assange varken köpte eller tvingade utan de gladdes åt att visa upp sitt kap nästa dag.
Arga feminister fantiserar om våld som drabbat dom tidigare i någon form, vill nu hämnas, ger idag mannen skulden och MSM startar sin kampanj till större vinster när en antifeminist kändis som Paolo finns med som byte eller en visselblåsare som Assange. Hat föder hat och välkommen till circusen i S år 2020.
Söndra, bryt sönder och ta makten över de godtrogna godhetsknarkare där sex utanför äktenskapet är fult igen. Är du en het man och saknar villig kvinna lever du farligt i S.
Vuxna kvinnor från Europa är inte mer offer än männen under sina egna rastlösa kukar. Det finns hemskheter överallt som kvinnor blundar för när de går ut och handlar billigt för att sedan gå hem och korsfästa Paolo. Jag tror de än i dag rider på och vill se korsfästelse igen för att känna sig respekterade.
Barndomen försvinner inte när kroppen växer, den bara gömmer sig och väntar på tillfällen att säga sitt vid ett senare tillfälle i grupp med stöd från andra likasinnade.
Feministen ser och stämplar vuxen kvinna som ett offer vid sexköp med TVÅ vuxna personer och inte ett dussin de vill få in för sitt hat. Hämnden är ljuv tror de, men glömmer bort vad hat leder till. Jag skriver inte om en fattig, fängslad kvinna av sin familj eller annat utan om en EU-kvinna idag.
Jag tror det är det de fantiserar om som händer vid sexköp i sin iver att hata män som ofta varit allt annat än goda mot kvinnor under historiens gång.
Okej, då är det väl jag som får be om ursäkt. Trodde ett tag att jag var ett av de svin som den citerade användaren kastat en pärla åt. Så kan det gå.
Jag tror själv inte att någon rörelse alls vinner på att låta revanschism eller hat styra, över huvud taget.
I dagsläget ser jag inte kvinnor som större offer än män i en svensk kontext, men jag känner personligen inte för att använda mig av whatabout-argument när kvinnors utsatthet diskuteras. Det går ex. utmärkt att erkänna att våld mot kvinnor är ett stort problem, inte minst för att kvinnor har svårare att värja sig, trots att även män drabbas. Invandringens skadeverkningar är ett exempel. Våldtäkter mot kvinnor och våld mot män, men också våld mot kvinnor. Svenska män spöar också kvinnor. Utländska män spöar svenska kvinnor OCH svenska män. Lite offtopic i den här tråden, så klart, men för mig är det ungefär samma sak med sexköp.
Ensamhet och sexuell frustration är typiskt manliga problem i dag. Trots det har jag svårt att se något positivt i prostitution. Kvinnor gillar det inte, och inte de flesta män heller.
Kvinnor har också problem med relationer och sex, och det måste rimligtvis finnas bättre lösningar på de sexuella konflikter som existerar. Att använda pengar för att skaffa sig något som går att ordna på ett eller annat sätt är fel väg att gå. Tycker jag, då. Sexköp är inte någon lösning på någonting.