Citat:
Din "glömska" ändrar inte att det var nått trumpen tyckte arbetaren skulle göra.Nej, KLyban, han sade aldrig så. Det är bara nåt du upprepat så många gånger att du tror på din egen lögn. Det är en del av din psykologiska problematik.
Nu går folk tillbaks till jobbet, börsen slår nya rekord och krisen är över. Förstår att det känns jobbigt för dig, eftersom du återigen hade fel så det skvätter om det.
Skattesänkningar finansieras naturligtvis av sig själv. Fler börjar jobba, konsumtionen ökar och folk får mer pengar över. Jag förstår att det gör det svårt för dig, men så är det. Ingen hyperinflation är i sikte. Någon 94% skatt kommer inte.
Jag bryr mig om frihet och att folket har rätt till sina egna pengar och att bära vapen. Det beror på att jag hör till de goda och du hör till bidragspacket.
Nu går folk tillbaks till jobbet, börsen slår nya rekord och krisen är över. Förstår att det känns jobbigt för dig, eftersom du återigen hade fel så det skvätter om det.
Skattesänkningar finansieras naturligtvis av sig själv. Fler börjar jobba, konsumtionen ökar och folk får mer pengar över. Jag förstår att det gör det svårt för dig, men så är det. Ingen hyperinflation är i sikte. Någon 94% skatt kommer inte.
Jag bryr mig om frihet och att folket har rätt till sina egna pengar och att bära vapen. Det beror på att jag hör till de goda och du hör till bidragspacket.
Det är omöjligt att mindre som jobbar och en sämre ekonomi, ska betala sig självt, den förre kostat USA 2 triljoner i mer statsskuld.
Mer skattesänkningar och mindre som kommer arbeta än innan, då även vid den bästa högkonjunkturen någonsin, så tickade statsskulden på i rejäl fart.
Låter som du inte riktigt förstår dig på matte, men och andra sidan så vet vi om att den tidsbegränsade skattesänkningen för löntagare går ut nu.
Så stora frågan är är det samma igen, dvs att det inte ens blir en skattesänkning mot hur det varit för löntagare.
Ställer mig frågande hur nått av detta ändrar nått om COVID-19 krisen som trumpen skiter i.
Och den ekonomiska kris trumpen kört in USA i med tidernas arbetslöshet som aldrig kommer återgå till det normal på överskådlig tid, och att det som ser ut som en snabbt kommande hyperinflation.
För vem är trumpen president för?
För vi vet nu att det inte är folket och dess medborgare.
Det är ju väntat trumpen kommer ta ansvar för allt, samtidigt vi redan vet att trumpen stått där med armarna i kors i COVID-19 krisen, samtidigt trumpen kommit på en massa att försöka döda av folket och dess medborgare.