Citat:
Frågan var om PK, COVID-19 frågor och ekonomi och hur man ska göra för detta.Eller hur! Att åka och golfa under USAs största ledaga dag, näst 4 juli är ju ett oerhört brott! För det borde han bli impeached. Alla andra presidenter brukar bara vara lediga, men Trump GOLFAR!!! Helt hemskt! Han borde istället uppfinna ett vaccin eller nåt.
Jag håller med dig! När alla är lediga borde Trump BEORDRA journalisterna att komma till WH för en PK. Det är viktigt!
Eller hur! Att Trump sade att ett mirakel kanske kunde komma i April, visar oss att han inte är en PROFET och det är ju hemskt. Självklart var det fel av honom att hoppas på att pandemin skulle gå över. Alla vet att den som hoppas att en pandemi ska gå över som genom ett mirakel borde avsättas omgående! 100 000 av 330 000 000 är ju en OHYGGLIG siffra. Nästan lika hög som genomsnittet i hela EU!!!
Att bara vara så hemsk att man vågar LJUGA om att man HOPPAS på ett MIRAKEL är nog för mig. Han är ELAK. Han borde verkligen inte ha hoppats på ett mirakel. För det borde han steglas! De som inte hoppades alls borde hyllas!
Ja eller hur! För vem är han president? Inte är det för de som valde honom i alla fall! De 65 000 000 människorna finns ju inte ens. Särskilt inte om man tittar på LA eller NY. Där har de i alla fall haft mage att dö i större utsträckning än de hemska republikanskt styrda staterna. Jag menar att det beror på att de hade modet att hellre dö än att leva under hemskingen Trump!
Vi får väl anta att Trump än en gång kommer bestämma över budgeten och köra över kongressen som, enligt konstitutionen är de som bestämmer över budgeten. Det har han ju gjort hela tiden. För det övergreppet mot Separation of Power borde han bli dömd i krigsrätt. Att han så inte har blivit måste bero på en konspiration. Att han har sån makt att han får ta över hela budgetbeslutet är ju fruktansvärt!
Vi får hoppas att Pelosi och demokraterna visar lite stake och lägger fram en egen budget nån dag. Men det kommer nog aldrig hända.
Jag håller med dig! När alla är lediga borde Trump BEORDRA journalisterna att komma till WH för en PK. Det är viktigt!
Eller hur! Att Trump sade att ett mirakel kanske kunde komma i April, visar oss att han inte är en PROFET och det är ju hemskt. Självklart var det fel av honom att hoppas på att pandemin skulle gå över. Alla vet att den som hoppas att en pandemi ska gå över som genom ett mirakel borde avsättas omgående! 100 000 av 330 000 000 är ju en OHYGGLIG siffra. Nästan lika hög som genomsnittet i hela EU!!!
Att bara vara så hemsk att man vågar LJUGA om att man HOPPAS på ett MIRAKEL är nog för mig. Han är ELAK. Han borde verkligen inte ha hoppats på ett mirakel. För det borde han steglas! De som inte hoppades alls borde hyllas!
Ja eller hur! För vem är han president? Inte är det för de som valde honom i alla fall! De 65 000 000 människorna finns ju inte ens. Särskilt inte om man tittar på LA eller NY. Där har de i alla fall haft mage att dö i större utsträckning än de hemska republikanskt styrda staterna. Jag menar att det beror på att de hade modet att hellre dö än att leva under hemskingen Trump!
Vi får väl anta att Trump än en gång kommer bestämma över budgeten och köra över kongressen som, enligt konstitutionen är de som bestämmer över budgeten. Det har han ju gjort hela tiden. För det övergreppet mot Separation of Power borde han bli dömd i krigsrätt. Att han så inte har blivit måste bero på en konspiration. Att han har sån makt att han får ta över hela budgetbeslutet är ju fruktansvärt!
Vi får hoppas att Pelosi och demokraterna visar lite stake och lägger fram en egen budget nån dag. Men det kommer nog aldrig hända.
Det var tydligen en alldeles för tuff fråga för dig, ber om ursäkt om du tycker det är jobbigt, dock är dessa mycket berättigade frågor i krisen för COVID-19 och den ekon om som skapas.
Och lustigt nog så riktar du in dig på en dag, och när vi pratar om flera, men prata om annat är alltid din melodi, då du inte har förmågan att svar på frågor med fakta, forskning och saklighet med en rödtråd för nå konsensus.
Du gör dig irrelevant i dina svar, då svaren saknas från dig.
Och åka golfa istället för hjälpa sitt folk och sina medbrogare, gör trumpen till den svagaste presidenten någonsin.
Inte ens i en tid av nöd kan trumpen underlåta sig hjälpa till, och det är talande.
Citat:
Dock kvarstår att trumpen struntar i sitt folk och sina medborgare, för vem är trumpen president undrar om , om nu det inte är folket och dess medborgare?Sant! Att vara så pass dum att man protesterar över att bli av med sina företag och arbeten är ju hemskt! Om ändå folk hade hållit sig inlåsta 1776 så hade de ju fått tillhöra Storbritannien! Det kan inte finnas nåt med antiamerikanskt än att protestera mot förtryck och vilja ha frihet. De borde fängslas hela bunten! Så jävla osmakligt att vilja jobba och betala hyra och mat till sin familj. De borde nöja sig med att kanske få lite bidrag, som en normal somalier. Hemska människor! Helt mongoloida!!!
Citat:
Det var intelligensreserven, undra om den ens förstår själva hur galet fel ute de är?Helt sjuka bilder från den demonstration i Kentucky mot guvernören Andy Beshear:
https://twitter.com/i/status/1264655684051906572
Den här typen av mongon gör att Trump kanske förlorar valet ändå.
https://twitter.com/i/status/1264655684051906572
Den här typen av mongon gör att Trump kanske förlorar valet ändå.
Sen sure, man bör nog öppna upp mer i USA, detta håller inte i längden.
Men med mongon som detta, så kommer återspridningen troligtvis vara enorm.
Citat:
Haha, de tror att Bill Gates ska se till dom få mikrochipps av deras arbete hahaHAHA https://www.youtube.com/watch?v=sQUq9sAXpxg
Som sagt Republikanerna är väl inte de mest smarta eller vad säger du
Som sagt Republikanerna är väl inte de mest smarta eller vad säger du

Hur kan man ens bli så korkade?
Men och andra sidan jag sett Jaywalking, det är skrämmande faktiskt hur korkade en del är där.
Citat:
Opps, sen under.Nej, det är ju självklart att flera hundratusen kommer dö. Själv tippar jag på runt femhundratusen. Eller kanske åttahundratusen. Kanske en miljon!!! Då kommer det gå åt skogen. Men jag är säker på att Trump räknar med att det bara blir judar och negrer och mexikaner som dör. Han är ju fascistnazist. Då går det säkert åt skogen. Om minst åttahundratusen dör. Det viktiga är att vi blir HYSTERISKA!!!
Jag håller med dig Albert! Det viktigaste är att tvinga alla att vara inlåsta så de inte kan jobba och köpa mat. På så sätt kan vi rädda massa rika människor som inte behöver jobba. Det är solidariskt och bra! De är ju ändå viktigare än den jävla pöbeln som inte har sparat ihop till en lockdown. De jävla fascisterna! De röstar säker på Trump ändå och borde svälta ihjäl utan att protestera. Leve Humanismen!
Jag håller med dig Albert! Det viktigaste är att tvinga alla att vara inlåsta så de inte kan jobba och köpa mat. På så sätt kan vi rädda massa rika människor som inte behöver jobba. Det är solidariskt och bra! De är ju ändå viktigare än den jävla pöbeln som inte har sparat ihop till en lockdown. De jävla fascisterna! De röstar säker på Trump ändå och borde svälta ihjäl utan att protestera. Leve Humanismen!
Citat:
Det visade sig du inte alls sade 500000k, utan du trodde det skulle snart vara över.Influensan dödar c:a 55 000 per år. Säsongen varar från december till början av april - alltså fyra månader. Ungefär lika länge som Covid-säsongen varat. Snart är Covid-säsongen över, eftersom viruset dör i värme (c:a 27 grader Celsius utanför kroppen) och av solens UV-strålar.
Du är hysterisk eftersom du saknar kunskap.
Du är hysterisk eftersom du saknar kunskap.
Citat:
Varför åker då trumpen och golfar än att hjälpa sitt folk och sina medborgare, saknar all logik.Precis. Det är ju tydligt vid det här laget att OTROLIGT många kommer dö. Kanske alla!!! Därför måste vi sluta jobba och tvinga alla i USA, men inte i Europa, att fortsätta vara inlåsta. Det är det enda logiska. Amerikaner är ju viktigare än vi är!
Man kan inte tvinga folk som är döda att gå till frissan. Det är sant och du har rätt. Lås in alla Amerikaner och håna och häckla de som är så dumma att de protesterar. De har helt enkelt inte förstått att alla kommer dö om de inte lyder!
Det viktiga är att de inte får välja själva, utan överlåter det till Pelosi, som ju vet bäst!
Man kan inte tvinga folk som är döda att gå till frissan. Det är sant och du har rätt. Lås in alla Amerikaner och håna och häckla de som är så dumma att de protesterar. De har helt enkelt inte förstått att alla kommer dö om de inte lyder!
Det viktiga är att de inte får välja själva, utan överlåter det till Pelosi, som ju vet bäst!
Vet det är en för tuff fråga för dig.
Citat:
All studier är stoppade, då de dog fortare.
Jag håller med dig. WHO som sade till världen att covid inte smittar mellan människor och det inte fanns något skäl till oro borde vi lita på!
Att massa elaka Trumpköpta läkare själva äter det i förebyggande syfte visar ju bara att de är Trump-supportrar. Det är hemskt. Men jag håller med dig! Trumps läkare är säkert helt inkompetent och försöker förgifta presidenten. För det borde han bli dömd för mordförsök!
Ju längre tid vi kan hålla USA stängt, samtidigt som EU öppnar, desto bättre. Det är ju så komplext det hela. Jag är säker på att minst flera miljoner Amerikaner kommer dö och att de borde sluta äta istället för på så sätt kan de överleva i tre till fyra veckor. Vi i EU får bara hoppas av vi överlever, nu när vi öppnar. Och vi i Sverige är såklart redan dödsdömda, med tanke på hur vi lever. Jag tippar på att alla är smittade vid det här laget. Hemskt!
Jag tycker vi ska vara skräckslagna. Särskilt vi som har pengar på banken och kan beställa mat från Matkasse.se. Resten av packet kan ju få lite ris istället och saknar betydelse. De har ju inget att förlora på att svälta ihjäl.
Att massa elaka Trumpköpta läkare själva äter det i förebyggande syfte visar ju bara att de är Trump-supportrar. Det är hemskt. Men jag håller med dig! Trumps läkare är säkert helt inkompetent och försöker förgifta presidenten. För det borde han bli dömd för mordförsök!
Ju längre tid vi kan hålla USA stängt, samtidigt som EU öppnar, desto bättre. Det är ju så komplext det hela. Jag är säker på att minst flera miljoner Amerikaner kommer dö och att de borde sluta äta istället för på så sätt kan de överleva i tre till fyra veckor. Vi i EU får bara hoppas av vi överlever, nu när vi öppnar. Och vi i Sverige är såklart redan dödsdömda, med tanke på hur vi lever. Jag tippar på att alla är smittade vid det här laget. Hemskt!
Jag tycker vi ska vara skräckslagna. Särskilt vi som har pengar på banken och kan beställa mat från Matkasse.se. Resten av packet kan ju få lite ris istället och saknar betydelse. De har ju inget att förlora på att svälta ihjäl.