Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag hade Error en timme - startade om och det löste sig. Så jag har sett både den och SVTs. Hade uppe flera fönster så jag kunde läsa båda parallellt.
Jag hade också strul (med min dator) å andra sidan multitaskade jag med annat samtidigt - troligtvis mitt egna handhavandefel.
Nåja - nu blir det närmsta på Måndag kl 9 och då ska bl a en väninna till W höras.
Bra rapportering oavsett ifrån medierna må jag säga. Börjar få en bild av hur andra har tänkt och agerat i deras (W och T) relation. Han verkar inte se det på samma sätt som vittnen gör det (han reagerar i ansiktsuttryck med uppspärrade ögon, rynkad panna osv) men nu är det direkta frågor till vittnena om olika händelser och vittnena besvarar dessa relativt klart och tydligt. Bra så kan jag tycka. Det ger en bild utav en mycket destruktiv relation med misshandel både psykiskt och fysiskt ...
- - -
Mina tankar går då till: Vad tyckte/tycker han själv när han får höra vittnenas berättelser? Att det var så en relation bör vara? Tror han får mycket att fundera över just nu ... förutom allt det andra i bevisföring som finns.