Citat:
I bilen, passagerarsidan, men några dagar INNAN mordet. Måndagen FÖRE mordet, tror jag.
Citat:
Han använde hennes bankkort för att betala för resan. Dock gjorde han en blunder om det skulle vara en avledningsmanöver då kan köpte den direkt av tågvärden. Givetvis kom tågvärden ihåg honom eftersom det är VÄLDIGT ovanligt att folk köper biljetter på tågen numera.
Är inne på samma teori om huvudet. Att det är makten och kontrollen och att han inte kan med att släppa den helt efter att ha styrt över henne i två år. Att han har svårt att slita sig helt enkelt. Men det är totalt irrationellt.
MGM har inte haft tillgång till särskilt många väskor som jag förstår det. Knappt någon. Men förmodligen har han använt sig av rikligt med aluminiumfolie iaf. Kanske har det lyckats dämpa lukten lite. Jag vet inte. Likhundarna sökte också på soptippen men verkar ju för osannolikt att hitta något där tänker jag. De gjorde ingen markering.
Är inne på samma teori om huvudet. Att det är makten och kontrollen och att han inte kan med att släppa den helt efter att ha styrt över henne i två år. Att han har svårt att slita sig helt enkelt. Men det är totalt irrationellt.
MGM har inte haft tillgång till särskilt många väskor som jag förstår det. Knappt någon. Men förmodligen har han använt sig av rikligt med aluminiumfolie iaf. Kanske har det lyckats dämpa lukten lite. Jag vet inte. Likhundarna sökte också på soptippen men verkar ju för osannolikt att hitta något där tänker jag. De gjorde ingen markering.
Det fanns ett öppet vindsförråd med en massa kläder utspridda både inne i förrådet och utanför. Han kan ju ha stulit en resväska därifrån......tömt ut innehållet i det tomma förrådet t.ex.
Citat:
W barndoms vän.. vs försvaret..
Hur mycket kontakt hade ni 2019?
- Vi fick upp kontakten efter mars eller april och då var allt som vanligt. Då hade vi vanlig kontakt. Vi blev vänner igen.
Hur ofta träffades du och Wilma från och med april och framåt?
- Just där är det otydligt. Den sommaren kanske det inte var jättemycket, men det är jätteolika. Det kan vara flera gånger i veckan eller en gång i månaden.
Hade ni mindre kontakt även under sommaren?
- Jag kommer inte ihåg. Vi var vänner. Vi umgicks när vi umgicks.
Det låter rimligt, men jag undrar hur ofta du träffade henne.
- Det är lite oklart. Jag minns inte det just där.
Vad är "just där"?
- De månader du frågar om.
Hur ska jag förstå dig, är det inte så mycket?
- Jag kommer inte ihåg. Vi var vänner. Vi träffades som vanligt.
Och hösten då?
- Jag kommer inte ihåg exakt, vi träffas någon gång ibland. Vi var jättebra vänner.
Ni träffas "ofta ibland"?
- Jag kommer inte ihåg..
Senare.
Minns inte..
Kommer inte ihåg..
Måste ha förträngt..
Som sagt tidigare,det återstår att se vad som sägs i tingsrätten,inte ta det som sägs till polisen för sanning.
Hon hörde av en kompis att det var w som gjort slut. Inga förstahands uppgifter alltså.
Samma kompis som w sa att hon visste hade ljugit för W tidigare..
Hoppas att andra vittnen kan ge en betydligt klarar bild..
Hur mycket kontakt hade ni 2019?
- Vi fick upp kontakten efter mars eller april och då var allt som vanligt. Då hade vi vanlig kontakt. Vi blev vänner igen.
Hur ofta träffades du och Wilma från och med april och framåt?
- Just där är det otydligt. Den sommaren kanske det inte var jättemycket, men det är jätteolika. Det kan vara flera gånger i veckan eller en gång i månaden.
Hade ni mindre kontakt även under sommaren?
- Jag kommer inte ihåg. Vi var vänner. Vi umgicks när vi umgicks.
Det låter rimligt, men jag undrar hur ofta du träffade henne.
- Det är lite oklart. Jag minns inte det just där.
Vad är "just där"?
- De månader du frågar om.
Hur ska jag förstå dig, är det inte så mycket?
- Jag kommer inte ihåg. Vi var vänner. Vi träffades som vanligt.
Och hösten då?
- Jag kommer inte ihåg exakt, vi träffas någon gång ibland. Vi var jättebra vänner.
Ni träffas "ofta ibland"?
- Jag kommer inte ihåg..
Senare.
Minns inte..
Kommer inte ihåg..
Måste ha förträngt..
Som sagt tidigare,det återstår att se vad som sägs i tingsrätten,inte ta det som sägs till polisen för sanning.
Hon hörde av en kompis att det var w som gjort slut. Inga förstahands uppgifter alltså.
Samma kompis som w sa att hon visste hade ljugit för W tidigare..
Hoppas att andra vittnen kan ge en betydligt klarar bild..
Tja, tonårstjejer, de är så där. Jag tycker att det viktiga är veckan hon bodde hos dem, när det var slut.