2020-06-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Om någon har konto kan ni inte be henne att uppdatera lite mer. Tyst i över 10 min nu, det är just därför Rapp är så grym!

Håller med Dig... var har Rapp tagit vägen? Sökt igenom AF men hittar inget!
Citera
2020-06-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Hennes finger/handavtryck kryllar nog över hela lägenheten om dom nu hade velat kika på dom.
Det hade dock inte varit till mkt hjälp för honom eftersom W inte kan paketera in sitt huvud som avliden.
Ingen vidare bra alternativ gärningsman.
Avtrycken har fö ej nämnts som en 2a gärningsman, utan att det är avtryck i för dåligt skick för att kunna jämföras mot person.
Det är nog alltså sannolikt T's egna tassar.

Ja förmodligen T's egna tassar.
Nu tänkte jag inte att det var W som skulle paketera in sig själv utan att avtrycken från hennes handflator aldrig skulle kunna jämföras med något då dessa inte kommer att återfinnas i skick att utföra en jämförelse.
Vad jag vet så registraras inte handflateavtryck på alla i Sverige och utan möjligheten att jämföra avtryck och hitta rätt är ju obefintlig om händerna inte finns längre.. Så visst skulle det vara ett vattentätt sätt att få ett avtryck från någon annan för att förvilla.
Citera
2020-06-05, 09:32
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Håller med Dig... var har Rapp tagit vägen? Sökt igenom AF men hittar inget!
Kanske inte är ett intressant ämne då MGM redan hörts. Jättetrist och önskar att Bohusläningen kunde uppdatera lite oftare. Men men, bättre än inget.
Citera
2020-06-05, 09:46
Medlem
p0kerfac3s avatar
Frågade Aftonbladet varför Johanna Rapp lyser med sin frånvaro och fick detta svar

”Hej, tyvärr har vi ingen liverapportering idag, den kommer att återkomma igen under rättegången, men idag är det så att vi kommer skriva vanliga artiklar istället om det händer något intressant.”

Jaha.. jag har för mig att hon skulle vara live idag med.. kanske ändrade planer
Citera
2020-06-05, 09:48
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0kerfac3
Frågade Aftonbladet varför Johanna Rapp lyser med sin frånvaro och fick detta svar

”Hej, tyvärr har vi ingen liverapportering idag, den kommer att återkomma igen under rättegången, men idag är det så att vi kommer skriva vanliga artiklar istället om det händer något intressant.”

Jaha.. jag har för mig att hon skulle vara live idag med.. kanske ändrade planer

Riktigt dåligt 😪
Citera
2020-06-05, 09:51
Medlem
Konstigt, jag är nästan säker på att hon skrev vid förra live rapporteringen att hon skulle vara med alla dagar.
Citera
2020-06-05, 09:53
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holger123
Konstigt, jag är nästan säker på att hon skrev vid förra live rapporteringen att hon skulle vara med alla dagar.
Hon kanske är sjuk
Citera
2020-06-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Hon kanske är sjuk

Ja absolut men det borde ju finnas mer än en journalist på aftonbladet
Citera
2020-06-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holger123
Ja absolut men det borde ju finnas mer än en journalist på aftonbladet
Ja det finns det ju.
Citera
2020-06-05, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Eftersom P7an visade att han kunde vara allvarligt psykiskt störd, så kommer man begära en RPU om han befinns skyldig. Jag kan inte tänka mig ett annat scenario i det här fallet.

Det ska bli intressant om det anser han vara allvarligt psykiskt störd efter den undersökningen då.
Citera
2020-06-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det ska bli intressant om det anser han vara allvarligt psykiskt störd efter den undersökningen då.
Sätter en tusenlapp på att han INTE befinns vara det.
Citera
2020-06-05, 10:10
Medlem
Från Aftonbladet när jag undrat över rapporteringen från Rapp:

"Tyvärr har vi ingen liverapportering idag, den kommer att återkomma igen under rättegången, men idag är det så att vi kommer skriva vanliga artiklar istället om det händer något intressant."

Frågade då hur detta kom sig, då man skrivit att det kommer rapporteras och fick svar:

"Har tyvärr ingen mer ingående info, men jag antar att det beror på att man gjort en ny bedömning på redaktionen om vad som händer varje rättegångsdag osv och bedömde att vi inte ska vara på plats på fredagen."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in