Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
De är olika religioner ja, du kanske inte håller med mig men kristendomen är typ en del av mandeism/sabier, Jesus blev ju döpt av Johannes... Min poäng är att alla religioner hänger ihop o om man smutskastar en annan religion smutskastar man sin egen religion samt gud, islam är faktiskt väldigt lik judendomen, även zoroastrianism i viss utsträckning.
Tala för dig själv. Kristna och muslimer har aldrig gillat varandra och man kan vara kristen och ogilla islam, inga konstigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
Vad är det för fel me muslimer?
Människokarikatyrer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
Är det islams fel att usa bombade ner Irak för olja (de störtade väl saddam efter typ 3 dagar?), eller bombar sjukhus i Syrien...
Utan islam så hade mellanöstern haft en framtid. Kolla på hur framgångsrikt Sydkorea är, medan Nordkorea är ett efterblivet kommunistiskt helvete. Det är exakt samma folk, men ena landet har en välutvecklad ekonomi och är ett avancerat teknologiskt samhälle, medan det råder fattigdom, svält och ledardyrkan i det andra landet.
Ideologier påverkar ett lands utveckling. Och islam lockar fram de sämsta egenskaperna hos folk. Islam har förstört mellanöstern.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
O till ni iranier samt ni andra, Iran har alltid varit bruna, en del har väl ändrats pga. invasioner från andra länder. O att iranier hatar islam är bullshit! Bara för att några kommunist/capatalist iranier som bor här i Sverige smutskastar islam betyder det inte att det iranska folket gör det. Jag älskar ayatollah Khamenei även om konflikten mellan Israel o usa faktiskt kunnat lösas med ord...
Jaja, älska islam du, ingen bryr sig. De riktiga arierna var som sagt vita, och ni iranier är inte proto-indoiranierna. Ni är inte heller det enda iransktalande folket idag. Pamirer ser fortfarande rätt europeiska ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
O detta är väl relevant för er rasister, min farsa är iranier, min morsa svensk... Så jag är väl egentligen svensk...
Nej, du är inte svensk, inte iranier heller. Du är en rotlös etnisk blandning.
Det vore bra om du kunde sluta tala för iranier.