2020-06-04, 13:23
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Jag är kvinna! Förstår inte varför du är så himla negativ! Hur ser det ut för dig i helgen?
Läckra kvinna, hur känner du kring alla åderpålar som dyker upp?
2020-06-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Haha true men låter som att du kan mer än en vanlig chattoperatör, är du coach eller ägare kanske hehe

Haha nej, har kollat runt lite bara!
2020-06-04, 14:18
Medlem
Kortet från Bitsafe kom idag, det tog ca 2,5 veckor.
2020-06-04, 18:58
Medlem
Någon som chattat med han som söker undergiven kvinna som vill skriva på ett kontrakt med honom om att han äger henne? Sjukaste jag varit med om efter min första månad på JH hahahahaha
2020-06-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Någon som chattat med han som söker undergiven kvinna som vill skriva på ett kontrakt med honom om att han äger henne? Sjukaste jag varit med om efter min första månad på JH hahahahaha

Oj du har inte varit med om mycket ännu!
2020-06-04, 20:03
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Kunden har alltid rätt vet du bara tuta och kör så det ryker.
2020-06-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Kunden har alltid rätt vet du bara tuta och kör så det ryker.

En gång har jag sagt nej till en kund. Det var för sjukt och obehagligt. Kom på i efterhand att jag borde ha anmält honom till coach typ haha, men glömde det. Han borde inte få vara på såna sidor. Ganska säker på att det var Moderkort. Var nog därför han var här och härjade. Sorry.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-06-04 kl. 23:04.
2020-06-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
En gång har jag sagt nej till en kund. Det var för sjukt och obehagligt. Kom på i efterhand att jag borde ha anmält honom till coach typ haha, men glömde det. Han borde inte få vara på såna sidor. Ganska säker på att det var Moderkort. Var nog därför han var här och härjade. Sorry.

Var det med han som ville att rottweilern skulle vara med och sätta på player?
2020-06-05, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Var det med han som ville att rottweilern skulle vara med och sätta på player?
eller han som ville att hästen skulle vara med hahaha
2020-06-05, 05:48
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
OK då fattar jag det är han som är grabben som vill ha spjälsäng och nappflaskan på köpet.Sedan vill han ha hundkoppel och munkorg på köpet ifall om.
2020-06-05, 09:36
Medlem
Detta jobbet passar perfekt nu när jag ska flytta hem till morsan tills nästa år, planen är att spara ihop så mycket pengar som möjligt under denna tid då jag slipper alla utgifter förutom mobilen. Tänkte sitta så mycket jag pallar efter jag kommer hem från mitt "riktiga" jobb.

Läst typ 100 sidor men har ändå en fråga. Hur safe är det att använda Bitsafe med MasterCard om man inte skattar lönen? Tänkte endast använda detta till butiksköp, onlineköp, betting och mindre uttag (500-1k), annars blir det att spara till framtiden. Om jag fattat rätt blir det oftast inga problem så länge jag inte skickar pengarna till mitt svenska bankkonto?

Tack på förhand,

Puss. ;-)
2020-06-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Detta jobbet passar perfekt nu när jag ska flytta hem till morsan tills nästa år, planen är att spara ihop så mycket pengar som möjligt under denna tid då jag slipper alla utgifter förutom mobilen. Tänkte sitta så mycket jag pallar efter jag kommer hem från mitt "riktiga" jobb.

Läst typ 100 sidor men har ändå en fråga. Hur safe är det att använda Bitsafe med MasterCard om man inte skattar lönen? Tänkte endast använda detta till butiksköp, onlineköp, betting och mindre uttag (500-1k), annars blir det att spara till framtiden. Om jag fattat rätt blir det oftast inga problem så länge jag inte skickar pengarna till mitt svenska bankkonto?

Tack på förhand,

Puss. ;-)

Ingen kan ju svara på det. Det finns alltid en risk, men den risken är antagligen inte så stor. Jag vet folk som fått lönen till svenskt konto, det verkar ha gått bra. Men det skulle jag inte rekommendera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in