2020-06-03, 22:32
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Du undviker mina frågor...

Förresten, hur ställer du dig till transvestiter som jobbar med detta? Äh, skit samma, nu orkar ingen med dig längre. Vi går och tjänar lite mer pengar istället. Hejdå!
2020-06-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka

Förresten, hur ställer du dig till transvestiter som jobbar med detta? Äh, skit samma, nu orkar ingen med dig längre. Vi går och tjänar lite mer pengar istället. Hejdå!

Skulle männen veta att det va transvestiter som skrev skulle de nog aldrig skriva... JA men det är ok gå och tjäna pengar på ensmma män.
2020-06-03, 23:23
Medlem
Citat:
Så mycket fel du har.

Testa själv att googla på bilden du har på en profil eller så går du in på ratsit och slår på uppgifterna i profilen så kommer du att se att det inte finns nån vid det namnet i den orten.

Någon förväntade sig hallongrotta för några hunkors värde av krediter och fick isterband istället så att säga.

Stick härifrån, det är ingen ångerrätt på krediteran så det är bara att gå vidare och ta lärdom av detta vännen.

Kan skriva snuskigt gratis till dig på PM om du är snäll lovar.
Hinta ba om din fetish så jag kan anpassa mig tihi puss och kram :*
Senast redigerad av vossibop 2020-06-03 kl. 23:28.
2020-06-04, 03:20
Medlem
se8035s avatar
JH vet att det är andra aktörer på marknaden, de tar ställning mot detta genom att sänka antal tecken till 120 idag.
2020-06-04, 04:56
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Är du sur för att du spelar kvinna på nätet och tar ut det över mig?

Jag är kvinna! Förstår inte varför du är så himla negativ! Hur ser det ut för dig i helgen?
2020-06-04, 05:39
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Skulle männen veta att det va transvestiter som skrev skulle de nog aldrig skriva... JA men det är ok gå och tjäna pengar på ensmma män.
Det måste vara något bränt i huvudet har du puttat in huvvet i micron.Nu börjar det lukta skadat gods-Vet du ens vad tranvestit är eller lever du i en fantasi.Kvinnor som män arbetar med detta.
Är man då transvestit för det.IMAO.Lika bra du kryper under stenen du är född eller lek i sandlådan.
Att du ens orkar 6 tjafsar emot dig ändå gråter du har du som jag sagt tagit banklån?Runkat sönder dig på camillas sensuella foton.
2020-06-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
JH vet att det är andra aktörer på marknaden, de tar ställning mot detta genom att sänka antal tecken till 120 idag.

Det var väl bara igår kväll? Men men, hoppas de inser att det går lika bra med 120 varje dag.
2020-06-04, 12:01
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det var väl bara igår kväll? Men men, hoppas de inser att det går lika bra med 120 varje dag.
Kära kollega NyttKontoLL, inte enligt coach F som kontaktades idag.
2020-06-04, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Kära kollega NyttKontoLL, inte enligt coach F som kontaktades idag.

Det hade ju varit nice. Men de kan ju gå ut med det då, så man slipper få massa skit sen
2020-06-04, 13:06
Medlem
Fyfan vad jobbiga operador är, olika färger på meddelanden och skit, tror fan det är dagis elr nåt. Sedan kollar de varje meddelande
2020-06-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Fyfan vad jobbiga operador är, olika färger på meddelanden och skit, tror fan det är dagis elr nåt. Sedan kollar de varje meddelande

Det är väl både plus och minus. Du kan få skriva väldigt korta och du kan även vara tvungen att skriva 250+. Du får inte skriva puss eller liknande där heller. Tror inte dom verkligen kollar varje mess alltså, dom har nog nåt script eller nåt som söker av efter vissa ord, sen om du blir flaggad kanske dom kollar dig mer ett tag.
2020-06-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är väl både plus och minus. Du kan få skriva väldigt korta och du kan även vara tvungen att skriva 250+. Du får inte skriva puss eller liknande där heller. Tror inte dom verkligen kollar varje mess alltså, dom har nog nåt script eller nåt som söker av efter vissa ord, sen om du blir flaggad kanske dom kollar dig mer ett tag.
Haha true men låter som att du kan mer än en vanlig chattoperatör, är du coach eller ägare kanske hehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in